וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט: "אני חושב שיכולתי לעזור לנבחרת הבוגרת ביורובאסקט"

17.9.2017 / 20:53

הפועל חולון ערכה ערב גאלה לקראת פתיחת העונה, הרכז הצעיר נרגש: "רוצה להיות המאמן על המגרש". גיא פניני: "עברנו קיץ אמוציונלי, אבל חייבים לעשות סוויץ' מהר. אוהב שהאחריות עליי"

תמיר בלאט, הפועל חולון. מגד גוזני
נרגש. בלאט/מגד גוזני

הפועל חולון ערכה הערב (ראשון) אירועי גאלה מיוחד לקראת פתיחת עונת 2017/18 במסעדת הסילו המצויה במתחם לה פארק הסמוך לאולם החדש בעיר. הסגולים, שסיימו את העונה שעברה במקום הראשון בטבלה אך הודחו ברבע גמר הפלייאוף, מגיעים לעונה הזו לאחר שינוי מקיף בסגל, כשרק שלושה שחקנים ממשיכים מהעונה שעברה - הקפטן שלומי הרוש, הסנטר יונתן מור והגארד הזר טו הולוואי.

אל השלושה צירף המאמן דן שמיר סגל רחב ומעניין - בגזרת הישראלים הגיעו גיא פניני וג'ו אלכסנדר ממכבי תל אביב, תמיר בלאט מהפועל תל אביב וחנן קולמן מהפועל אילת. בגזרת הזרים הגיעו הסנטר טיישון תומאס, הגארד קורי וולדן והפורוורד ג'אבריל טראוויק.

מלבד משחקי הליגה תשחק העונה חולון גם בליגת האלופות של פיב"א, ותפתח את משחקיה שם כבר ב-11 לאוקטובר במשחק חוץ נגד מורסיה הספרדית, ותפגוש גם את מונאקו מצרפת, אניסיי קרסניורסק הרוסית, דינאמו ססארי מאיטליה, אולדנבורג מגרמניה ושתי עולות משלב המוקדמות. הסגולים ייערכו השנה את גביע ווינר, ויפגשו ברבע הגמר את גלבוע/גליל, ואת הליגה יפתחו במשחק חוץ נגד הפועל תל אביב.

חולון תצא ביום שישי לטורניר הכנה באיטליה. הקפטן שלומי הרוש סובל מקרע קטן במפשעה ועדיין לא מתאמן, ובקבוצה מקווים כי יהיה כשיר לפתיחת העונה. תמיר בלאט נקע את הקרסול בטורניר אלון בסוף השבוע, אך אמור להיות כשיר לטורניר באיטליה. טום ספיר הצעיר קרע את שריר הארבע ראשי וייעדר בתקופה הקרובה.

גיא פניני, הפועל חולון. מגד גוזני
"אוהב שהאריות עליי". פניני/מגד גוזני

תמיר בלאט אמר: "אני מאוד מתרגש, מאוד כיף לי להיות פה. אני מנסה להציג את מה שאני מציג כל הזמן, משתדל להיות מנהיג, להיות המאמן על המגרש. אני רוצה להשתפר כל עונה בכמה אספקטים של המשחק, גם בהגנה וגם בהתקפה".

על השאלה האם חשב שיכול היה לעזור לנבחרת הבוגרת ביורובאסקט השיב בלאט: "אני חושב שכן".

גיא פניני הוסיף: "קיבלתי כמה ימים כדי להטעין את הבטריה מחדש, עברנו קיץ מאוד ארוך עם הנבחרת, מאוד אמוציונלי, אבל בשביל זה אנחנו מקבלים כסף, לעשות סוויץ' מהר ולהתחיל שוב. שמות כאלה ואחרים לא יביאו אותנו לשום מקום. תמיד האחריות הייתה עליי, כבר הרבה שנים, אני אוהב את זה, אני חושב שאני צריך להביא מהניסיון שלי, עברתי הרבה גם בזירה המקומית וגם באירופה.

על השאלה האם תמיר בלאט יכל לעזור לנבחרת: "הוא ילד מדהים ושחקן מצוין, הזמן שלו לנבחרת עוד יגיע, הוא יוביל אותנו לדברים יפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully