וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגעים לקיום אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 23 ב-2021, בירושלים

17.9.2017 / 11:04

קפיצה במוט, אתלטיקה כללי. GettyImages
קפיצה במוט, אתלטיקה כללי/GettyImages

איגוד האתלטיקה פירסם הבוקר (ראשון) כי בימים האחרונים מתנהלים מגעים בין האיגוד לבין עיריית ירושלים על מנת לקיים את אליפות אירופה עד גיל 23 באתלטיקה בבירת ישראל בשנת 2021. בהודעה של האיגוד נכתב הבוקר: "איגוד האתלטיקה ועיריית ירושלים החלו להתדיין בנושא אירוח אליפות אירופה מתחת לגיל 23 בתחילת העשור השלישי של המאה ה-21

בפגישה שהתקיימה השבוע בירושלים, בה נכחו ראשי איגוד האתלטיקה וראשי מחלקת הספורט בבירה, הונח על שולחן הדיונים נושא אירוח אליפות אירופה מתחת לגיל 23 בירושלים בתחילת העשור השלישי של המאה ה-21. עיריית ירושלים מבקשת לארח את האליפות היוקרתית באצטדיון המחודש בגבעת רם.

אליפות אירופה מתחת לגיל 23 משתרעת לרוב על פני ארבעה ימי תחרות, הכוללים בדרך כלל את סוף השבוע במטרה להביא לתחרות מספר צופים גדול ככל הניתן בימים בהם לא עובדים. בירושלים קיימת בעיה בקיום תחרות ספורט במתקן השייך לעירייה, אולם קברניטי הספורט בעיר העלו מספר הצעות לפיתרון אפשרי בנושא.

בנוסף, עיריית ירושלים מבקשים לארח את האליפות בשנת 2021 (האליפות מתקיימת כל שנתיים בשנים אי זוגיות), אולם הגשת המועמדויות לתחרות בשנה זו כבר הוגשו, ועל כן עשוי להיווצר מצב שהמועמדות של בירת ישראל לא תתקבל מראש בגלל שזו תוגש מעט מאוחר מן הנדרש. אי לכך, הועלתה על השולחן גם האופציה של אירוח התחרות בשנת 2023.

ראוי לזכור שבשנת 2021, לצד אליפות ישראל השנתית, צפויים להתקיים גם משחקי המכבייה ה-21, והדבר, כפי שבא לידי ביטוי השנה, יוצר קושי ועומס רב עבור מארגני התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully