וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לא היה בוז נגד שחקנים, לא תלויים במצב רוח של שחקן"

מאמן מכבי חיפה התייחס לסגל הרחב ולעובדה שוורמוט ודמארי לא שותפו ב-2:4 על רעננה: "יש קבוצה טובה. מי שלא מסוגל להתמודד עם לחץ, יש לו בעיה". שלומי אזולאי: "מרגש לחזור הביתה"

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה עם עוזרו אסף נמני. טל לוי
הפנים למכבי תל אביב במחזור הבא. גיא לוזון/טל לוי

מכבי חיפה השיגה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני העונה, כשגברה באצטדיונה הביתי 2:4 על הפועל רעננה. שלומי אזולאי פתח לראשונה בהרכב הירוקים ובישל את כל ארבעת השערים. עומרי בן הרוש, סינטאיהו סלליך, גיורגי קוסטדינוב וניקיטה רוקאביציה כבשו, כשז'ורדן פושה ושער עצמי של עומרי גלזר סייעו לרעננה לצמק, אך לא להשיג נקודה שנייה העונה.

המאמן המנצח גיא לוזון: "במועדון כמו מכבי חיפה תמיד יש לחץ. מי שלא מסוגל להתמודד איתו, יש לו בעיה. אנחנו שואפים לנצח בכל משחק, אבל זה יותר אתגר מאשר לחץ. באנו אגרסיביים מההתחלה, כבשנו הרבה שערים ואנחנו שמחים. לא היו שריקות בוז נגד שחקנים, הקהל עודד ותמך בנו לאורך כל דקות המשחק. הקהל באמת דוחף אותנו בכל מצב. יש לנו קבוצה טובה, בלי שום קשר לזהות היריבה".

על הסגל הרחב: "גילי ורמוט ועומר דמארי הם שחקנים מצוינים, אבל היום שיחקו שחקנים אחרים. שלומי אזולאי היה טוב וכל הקבוצה הייתה טובה. לא נהיה תלויים במצב רוח של שחקן אחד".

שלומי אזולאי, המצטיין במשחק עם ארבעה בישולים: "זה היה מרגש מאוד לחזור לפה, למקום בו גדלתי. אני שמח שניצחנו אחרי המשחק הלא טטב שלנו בשבוע שעבר ואנחנו עם הפנים למכבי תל אביב. יכול להיות שהיה ריון מסוים ב-0:4 וזה לא צריך לקרות. יש לי מה להוכיח, כל משחק חשוב מאוד עבורי. חזרתי לבית שלי ואני שמח להיות פה. התקופה במכבי תל אביב מאחוריי, אני שמח במכבי חיפה".

דודו אברהם, מאמן הפועל רעננה: "התחלנו את המשחק טוב וסיימנו טוב, אבל באמצע היינו קצת נאיביים וקצת רכים. בחיפה צריך גם שדברים יילכו לטובתנו וקצת מזל. אני לא מאשים את מכבי חיפה בשער השני, מוחמד שכר היה צריך להוציא כדור החוצה. אנחנו אשמים, זו נאיביות. אין ספק שמבחינת צבירת הנקודות מצבנו לא טוב, ואני אחראי לזה. הנפילה באה בנתניה והיום, אבל צריך להמשיך קדימה. יש פה חבר'ה טובים, הם מאמינים בעצמם ואני מקווה שהניצחון הראשון יגיע. היום החלטתי לשחק עם חלוץ אחד ואחרי התלבטות החלטתי שזה יהיה אבוחצירה ולא פושה. אני לא מתחרט. השער במצב נייח טרף את כל הקלפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully