וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מדליה לישראל באליפות אירופה עד 21 בג'ודו: כסף לגילי שריר

16.9.2017 / 18:44

מדליה שלישית לג'ודו הישראלי באליפות אירופה לג'וניור עד גיל 21, הנערכת במאריבור, סלובניה. גילי שריר (עד 63 ק"ג) סיימה יום חלומי שכלל חמש קרבות, ארבעה איפונים, גמר ומדליית כסף

גילי שריר ג'ודוקא ישראלית. איגוד הג'ודו,
הישג גדול. גילי שריר/איגוד הג'ודו

מדליה שלישית לג'ודו הישראלי באליפות אירופה לג'וניור עד גיל 21, הנערכת במאריבור, סלובניה. גילי שריר (עד 63 ק"ג) סיימה יום חלומי שכלל חמש קרבות, ארבעה איפונים, גמר ומדליית כסף.

בגמר נוצחה שריר מול וירמייר ההולנדית המצוינת, המחזיקה בתארים אלופת העולם לקדטיות ב-2015 ואלופת אירופה לג'וניור בתחרות אשתקד ב-2016. שריר שלטה לאורך כל הקרב אך דקה לסיום הצליחה ההולנדית לבצע ניקוד וחניקה ולזכות בזהב הכפול, שנה שנייה ברציפות.

שריר, שזכתה השנה בארבע מדליות בסבב האירופי, החלה את דרכה בסיבוב הראשון מול ג'סיקה גוריסין ההולנדית. שריר ספגה 2 עונשים, נדחקה לפינה ובתוך הגולדן סקור (כ-4.24 דקות) מפתיחת הקרב הצליחה להכניע את יריבתה באיפון.

מכאן המשיכה בניצחון באיפון נוסף על ליה לודביק הסלובנית הצעירה לאחר, יתרון של 3 וואזרי ובחלוף 2:39 דקות מהפתיחה הגיע האיפון המיוחל.

בסיבוב השלישי חיכתה לה משוכה לא פשוטה בדמות נדיה סימיאולי האיטלקית, סגנית אלופת אירופה לקדטיות ב-2016 וזוכת פעמיים מדליית זהב בתחרויות הסבב השנה. סימיאולי עלתה פעמיים על לוח התוצאות עם 2 וואזרי אך שריר לא נלחצה, נשארה ממוקדת ו-3:04 דקות מתחילת הקרב הצליחה להשיג את האיפון המיוחל שהעלה אותה לחצי הגמר.

בשלב חצי הגמר גברה הישראלית באיפון נוסף על לאיריקי אולסן הדנית. שריר עלתה ראשונה על הלוח עם יתרון וואזרי ובחלוף 3:23 דקות מפתיחת הקרב הטילה את יריבתה מדנמרק על המזרן, השופט המרכזי סימן לוואזרי ולאחר תיקון של וועדת השיפוט שינה את ההחלטה לאיפון רביעי בתחרות! מה שקבע קרב גמר והיסטוריה עבור הספורטאית המבטיחה.

כזכור, אתמול זכתה בטינה קומלקובה במדליית כסף במשקל עד 52 ק"ג ואילו גפן פרימו זכתה בארד. יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי: "עוד הישג גדול לג'ודו שלנו. לקראת אליפות אירופה שתיערך כאן בשנה הבאה אנחנו רואים הווה מצוין ועתיד נהדר".

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "העבודה בריכוזיות בנבחרת הנשים מוכיחה את עצמה פעם אחר פעם, הפכנו את המדליות היוקרתיות למציאות בה כל ספורטאית מסוגלת לממש את הפוטנציאל שלה ולהתקדם לטופ העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully