וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלמוג כהן שיחק 90 דקות, 0:4 לאינגולשטאדט על סט. פאולי

אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים הראשונים של הליגה הגרמנית השנייה, היורדת התפוצצה עם רביעייה במחצית הראשונה במשחק החוץ. ניצחונות לביטון, נאתכו וקאניוק, תיקו למרציאנו

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט חוגג. GettyImages
המשחק שיוציא את אינגולשטאדט לדרך חדשה? אלמוג כהן/GettyImages

אלמוג כהן הצהיר במהלך סוף השבוע כי המטרה שלו היא לחזור עם אינגולשטאדט לבונדסליגה. אחרי פתיחת עונה איומה בליגה השנייה, הקשר הישראלי וחבריו עשו היום (שבת) צעד ראשון בדרך למעלה עם 0:4 מרשים במבצרה של סט. פאולי. סוני קיטל העלה את היורדת ליתרון כבר בדקה השישית, ולקראת סיום המחצית הגיע בליץ עם שערים של המגן כריסטיאן טראש (33), דריו לסקאנו הפרגוואי (40) והשני של קיטל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. כהן השלים 90 דקות וקבוצתו חגגה ניצחון שני העונה והכפילה את מאזנה לשש נקודות אחרי שישה מחזורים.

* ניר ביטון שיחק 90 דקות בניצחונה של סלטיק 0:4 על רוס קאונטי והיא במקום הראשון בטבלת הליגה הסקוטית עם 16 נקודות אחרי שישה מחזורים. טום רוגיץ' (13), מוסא דמבלה (41) וג'יימס פורסט (52 ו-74) כבשו.

* אופיר מרציאנו עמד בשערה של היברניאן, שאיבדה יתרון 0:2 בבית וסיימה ב-2:2 מול מאת'רוול. אנתוני סטוקס כבש צמד (21 בפנדל ו-57) אבל לואיס מולט איזן עם צמד משלו (64 ו-74).

* ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-73 בניצחונה של צסק"א מוסקבה 0:2 על רוסטוב. ואסילי ברזוצקי (30) והברזילאי ויטיניו (68) כבשו וצסק"א במקום השלישי ברוסיה עם 19 נקודות אחרי 10 משחקים.

* גידי קאניוק השלים 90 דקות בהרכב פחטקור, שהביסה 0:3 את שורטן במשחק ביתי ועלתה למקום הרביעי בליגה האוזבקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully