וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מ.ס אשדוד: ג'אבר בהרכב המארחת, עטר יעבה את ההגנה

הקשר יתפוס את מקומו של גנטוס, כשסכנין תחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה במשחק בעכו (א', 19:00, ספורט 5 לייב). נועלת הטבלה רוצה נקודות ראשונות ותשחק עם שלושה בלמים

מחזור 4הסתיים17/09/2017
בני סכנין
    0:0
      מ.ס. אשדוד

      בני סכנין:

      המאמן פליקס נעים יחזור מחר (ראשון, 19:00, ספורט 5 לייב) מול מ.ס. אשדוד למערך של ארבעה שחקני הגנה. מארון גנטוס יהיה האיש שיאבד את מקומו בהרכב, כשעטאא ג'אבר שמרשים באימונים ייכנס ל-11 על חשבונו. גם שלומי אזולאי יפתח, ומי שיירד לספסל הוא מוחמד כליבאת.

      בסכנין רוצים מאוד להשיד ניצחון שלישי העונה ולהוכיח שההפסד למכבי תל אביב לא התחיל מומנטום שלילי. "למרות ההפסד, התחלנו מצוין את העונה", הסביר שחקן בקבוצה. "גם נגד מכבי תל אביב נראינו טוב, ואם נשחק כך גם מול אשדוד אז ננצח".

      מ.ס אשדוד:

      כשהיא עם שלושה הפסדים מפתיחת העונה ורושמת את ההישג המפוקפק של הקבוצה היחידה בליגת העל שטרם השיגה נקודה בליגת העל, תצא מ.ס. אשדוד למשחק חוץ מול בני סכנין במטרה לצבור נקודות ראשונות. הקבוצה תצא בשעות הבוקר למלון בעכו ותשהה בו עד היציאה לאצטדיון המקומי בו כזכור מארחת בני סכנין את משחקיה עד עכשיו.

      המאמן ראובן עטר ינסה לפעול על פי המתכון שסייע למ.ס. אשדוד בעונה שעברה אחרי שגם אז חוותה הקבוצה פתיחת עונה רעה. עטר יעבה את החלק האחורי וישחק הרבה יותר סגור במטרה לעמוד קודם ביעד של אי ספיגה ואחרי זה בניסיון לעלות ליתרון. ניר ברדע שהורחק מול בית"ר ירושלים, יחזור להרכב ויפתח לצד ויקטור גנב וככל הנראה גם בן אל אדרי, כך שאשדוד תעלה עם מערך של שלושה בלמים. המגן השמאלי הקרואטי קרלו ברוצ'יץ' פתח רע את העונה והוא צפוי לפנות את מקומו לאביב סולומון שהגיע הקיץ מנצרת עלית. דן ביטון ומאוריסיו צפויים לרדת לספסל.

      עטר שוחח עם השחקנים לקראת המשחק ואמר לתקשורת: "מהמשחק הזה אנחנו חייבים לחזור בלי הפסד. קודם כל לעצור את רצף ההפסדים. עבדנו על כל הבעיות שהיו במשחקים האחרונים ודיברנו גם על העובדה שאחרי שאנחנו סופגים שער, אנחנו מנסים להציל את המולדת ושוכחים לפעמים את העקרונות שלנו ואת החזרה למשחק הטקטי ולעמדות הבסיס". תום מונד שהיה חולה באמצע השבוע, הבריא והתאמן כרגיל. בקבוצה מקווים לראות את גדי קינדה ובלסינג אלקה מובילים את הקבוצה בחלק הקדמי.

      שחקן בני סכנין עטאא ג'אבר. אדריאן הרבשטיין
      מרשים באימונים והרוויח מקום בהרכב. עטאא ג'אבר/אדריאן הרבשטיין

      טריוויה

      * מ.ס. אשדוד חווה את פתיחת העונה הכי גרועה שלה מאז 2000/01. אז, רצף ההפסדים נעצר רק במחזור השישי.

      * ראובן עטר לא ניצח כמאמן בליגת העל מאז 10 בינואר 2015, אז אימן את הפועל חיפה ב-0:2 על מכבי נתניה. מאז לא הצליח לנצח ב-16 משחקים (חמישה בהפועל חיפה, שמונה במכבי נתניה ושלושה העונה באשדוד).

      * שתי הקבוצות נפגשו 33 פעמים בליגת העל, כשהמאזן עומד על 10:14 לאשדוד בניצחונות ועוד תשע תוצאות תיקו.

      * מ.ס. אשדוד ניצחה בשני המשחקים האחרונים בהם התארחה אצל בני סכנין, ולא הפסידה ליריבתה בששת המפגשים האחרונים.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

      בשיתוף כללית
      ניר ברדע שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
      חוזר למרכז ההגנה של אשדוד אחרי הרחקה. ניר ברדע/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: שלומי בן אברהם
      אצטדיון: עכו
      קהל: 800

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully