וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה עד גיל 21: גפן פרימו זכתה בארד, כסף לבטינה טומלקובה

15.9.2017 / 19:59

שתי מדליות לישראל בתחרות שנערכת בסלובניה. גפן הצליחה לזכות במדליה דרך בית הניחומים. הבולגרייה, שמייצגת את ישראל ואמורה להיות מגורשת מהמדינה בעוד חודשיים: "זה עצוב ומשמח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרימו וטומלקובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטינה טומלקובה זכתה במדליית הכסף וגפן פרימו במדליית הארד, שתיהן במשקל 52 ק"ג, באליפות אירופה עד גיל 21. טומלקובה הבולגרייה, בת זוגתו של הג'ודוקא ברוך שמאילוב, שמתגוררת בישראל ועברה כבר את כל הליכי ההתאזרחות וקבלת הדרכון, טרם קיבלה אותו ומפעם לפעם מוארכת לה תעודת המעבר ואשרת בישראל. בעוד חודשיים תפוג אשרה זו וטומלקובה תגורש מישראל. טומולקובה החלה את יום הקרבות היישר בסיבוב השני שם גברה על ג'ולי קימיניק ההולנדית ביתרון שני וואזרי. לאחר מכן גברה בוואזרי על האזרית פוראיבושורן ובחצי בגמר גברה על הבלגית מרים בליביאר שוב ביתרון וואזרי, אולם בגמר הפסידה לקורקמץ' הטורקית.

גפן פרימו החלה את דרכה בתחרות בניצחון באיפון מול ליסה דינג האוסטרית לאחר דקה ועשר שניות של קרב.
בסיבוב הבא גברה ביתרון וואזרי, על צ'לסי גיליס הבריטית ומכאן המשיכה בניצחון נוסף אסתו לין הספרדייה.
בחצי הגמר נוצחה על ידי אירים קורקמץ' הטורקית שגברה כאמור גם על טומולקובה בגמר. טומלקובה: "מדליה שמחה ועצובה גם יחד. אני מפחדת שזו מדליית הפרידה שלי ממדינת ישראל. למרות שעשיתי הכול ולמרות העזרה ממשרד הספורט, אני יודעת שעוד חודשיים משרד הפנים יגרש אותי מכאן. הלב שלי שמח ובוכה ביחד".

  • עוד באותו נושא:
  • גפן פרימו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully