וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי קלן השתוללו בלונדון: "ביצעו מחוות נאציות והשתינו ברחובות"

מהומות לפני ובמהלך המפגש בין ארסנל לקלן: 20 אלף אוהדים גרמנים הגיעו לאצטדיון, אלפים הסתננו פנימה, חמישה נעצרו על הפרות סדר. ונגר זעם על ההחלטה לקיים את המשחק: "לקחו הימור מיותר"

אוהדי קלן. AP
בלאגן גדול בלונדון. אוהדי קלן באמירויות/AP

החזרה של קלן לזירה האירופית לא הייתה יכולה להיות מכוערת יותר. הקבוצה הגרמנית ערכה אמש (חמישי) את משחקה הראשון במפעלים אירופיים זה 25 שנה, אבל מה שאמור היה להיות מאורע חגיגי הפך לשערוריה של ממש. המשחק עצמו, שהסתיים בהפסד 3:1 לארסנל, היה משני לבלגן שהתרחש ביציעים. כ-20 אלף אוהדים של הקבוצה הגרמנית שטפו את לונדון, על אף שהותרה כניסה לאצטדיון האמירויות רק ל-3,000 מהם.

אלפים ניסו להשיג כרטיסים, התערבבו ביציעים של אוהדי ארסנל וגרמו לכאוס בשערי הכניסה לאצטדיון, מה שגרם לאופ"א להחליט על דחיית שעת פתיחת המשחק בשעה. בשעה שהמתינו לפתיחת המשחק, אוהדי קלן זרעו הרס ברחובות. ב"דיילי מייל" דווח שעשרות אוהדים הצדיעו במועל יד וקראו קריאות נאציות ברחובות לונדון, וחלקם אף השתינו בשטחים ציבוריים. בנוסף, בתוך האצטדיון הם השחיתו כיסאות והדליקו אבוקות. משטרת לונדון, שלא הייתה ערוכה להתפרעויות שכאלו ולכמות כזו של אוהדים גרמנים, הצליחה לעצור חמישה אנשים בלבד בחשד להפרות סדר.

כך או כך, שתי הקבוצות צפויות לעמוד לדין במוסדות אופ"א - הן בשל העיכוב בפתיחת המשחק והן בשל ההתפרעויות שהתרחשו מחוץ לאצטדיון. "אוהדי קלן הרסו לעצמם את הערב המיוחד הזה", אמר בכעס ארסן ונגר לאחר המשחק. אני לא יודע איך הם הצליחו להערים על השלטונות כאן ואיך הצליחו להסתנן כל כך הרבה אוהדים שלהם ליציעים. בכל מקרה, אני חושב שלא היה צריך לקחת את ההימור הזה והיה צריך להורות על דחיית המשחק בכמה ימים. הופתעתי שהחליטו לקיים את המשחק למרות העיכוב".

אוהדי קלן. AP
אוהדי קלן בפעולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully