וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים שוקלים להשאיר את גיל לבנדה כמאמן ראשי

15.9.2017 / 8:32

במועדון מרוצים מהעבודה של מי שהגיע כעוזרו של שרון מימר. אסי דומב וזיו אריה מועמדים להצטרף אליו בצוות המקצועי. אם יוחלט לצרף מאמן בכיר, רוני לוי הוא המועמד המועדף

קובי אליהו

בבית"ר ירושלים יחליטו רק בשבוע הבא על זהות המאמן הקבוע, כאשר במועדון שוקלים להשאיר את גילי לבנדה כמאמן ראשי ולמנות לצדו איש מקצוע נוסף. שמותיהם של זיו אריה ואסי דומב עלו כמועמדים לעבוד איתו. אם יוחלט לצרף מאמן בכיר, רוני לוי הוא האופציה המועדפת. לבנדה התחיל את העונה כעוזרו של שרון מימר ומוגדר כמאמן זמני מאז פיטוריו של האחרון.

בבית"ר חוששים שהמהומה סביב התפטרותו של אלי כהן אחרי שבוע וחצי בלבד, תפגע בקבוצה במשחק נגד הפועל חיפה מחר בטדי (שבת, 20:30, ספורט4). לבנדה אמור לערוך היום אסיפה עם השחקנים ולדבר על כך. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "הרבה שחקנים מבולבלים וכולם מדברים מי קובע או מי אומר מה. צריך לעשות סדר כבר ושיהיה שקט. נכון שאנחנו עם 100 אחוזי הצלחה, אך לאורך זמן קשה יהיה להצליח באווירה כזאת".

עוד בנושא:

גיל לבנדה: "תמיד קורה פה משהו, כל דבר תופס נפח"
אלי אוחנה: "אין מקום להבעת דעות גזעניות והתנהגות אלימה"
בית"ר ירושלים: "עוד לא הגענו לחגים ועברנו אירועים של שנתיים"

אימון בית"ר ירושלים, גיל לבנדה. נועם מושקוביץ', נועם מושקוביץ
מוערך בבירה. לבנדה/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ'

איתי שכטר ערך אתמול אימון מלא והוא צפוי לחזור לסגל, אם כי עדיין לא ברור אם יפתח בהרכב או שיעלה מהספסל. עידן ורד חש כאבים, לא התאמן אתמול והוא בספק. ורד היה מעורב עד עתה ב-7 מתוך 9 השערים של הקבוצה בליגה ובבית"ר מקווים כי יהיה כשיר. ההחלטה הסופית לגביו תתקבל לאחר האימון המסכם.

הצוות המקצועי רוצה לפתוח עם טל כחילה כבלם לצדו של אנטואן קונטה אך לא יעשה זאת ללא אישור מרופא הקבוצה. כחילה אמור להתחיל להתאמן היום עם מסכה מיוחדת אותה קיבל אתמול. אם הוא לא יוכל לשחק, דוד קלטינס שוב יפתח במרכז ההגנה.

בבית"ר מקווים שלפחות 12 אלף איש יגיעו לטדי מחר. בתחילה דובר על כמות של קרוב ל-20 אלף צופים, אבל ההערכה היא שבעקבות האירועים האחרונים, אוהדים רבים יישארו בבית. במועדון אמרו: "בכל פעם שמעורב נושא הגזענות ויש בלגן, יוצא לאנשים החשק מכדורגל והם נשארים בבית. נקווה שקהל ייתן לנו תמיכה גדולה מחר, שננצח והכל יהיה מאחורינו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully