וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "אין מקום להבעת דעות גזעניות והתנהגות אלימה"

14.9.2017 / 16:34

נציג הבעלים של בית"ר שבר שתיקה והתייחס באתר הרשמי לתופעת הגזענות והסערה האחרונה: "התהליך שהחל ביציעים בעונה שעברה הוכיח את ניצניו, זה הישג שווה ערך להישג הספורטיבי"

קובי אליהו

פרשת אלי כהן וההתבטאות הגזענית כביכול ממשיכה להעסיק את בית"ר ירושלים ואת העומדים בראשה. אלי אוחנה, שהיה די שקט בתקופה האחרונה ולא נכח במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה מוקדם יותר, התייחס באתר הרשמי של הקבוצה בעיקר לתופעת הגזענות והמלחמה בה.

עוד בנושא:

אלי אוחנה: "לא רוצה לראות פרצופים חמוצים של שחקנים"
בית"ר ירושלים: "עוד לא הגענו לחגים ועברנו אירועים של שנתיים"

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שובר שתיקה. אלי אוחנה/ברני ארדוב

אוחנה אמר: "חזרתי למועדון בעונה הזאת מלווה בחיבור העמוק שלי למועדון ומעל הכול באהבה. הקהל הנהדר שלנו הוכיח כל כך הרבה פעמים שברגע שמתרכזים רק בעידוד, בדחיפה של הקבוצה ומגיעים מאהבה, השמיים הם הגבול".

אוחנה דיבר על ההעמדות לדין הרבים עמם הקבוצה נאלצת להתמודד ואמר: "לצערי, בשנים האחרונות הועמד המועדון לדין משמעתי בגלל מקרים ספורים שבהם התנהגות בלתי הולמת של חלק מזערי בקהל פגעה באופן ישיר במועדון בתוך תחומי המגרש. אל לנו לתת פתחון פה לאף גורם כדי לפגוע בתדמית של המועדון הנפלא שלנו. בית"ר ירושלים היא משפחה אחת גדולה ומאוחדת שהעוצמה שבה יכולה לנצח כל דבר ולהביא להישגים".

"בקיץ האחרון הפקיד בידי אלי טביב את האחריות האדירה ובעיקר את הזכות לנהל את המועדון שהוא הבית שלי לאורך כל החיים. רק יחד נוכל להמשיך ולהצעיד את המועדון קדימה להישגים יפים ולהחזיר עטרה ליושנה. התהליך אשר החל ביציעים בעונה שעברה, מתוך הבנה והכרה כי אין מקום להבעת דעות גזעניות והתנהגות אלימה, הוכיח את ניצניו ולראייה פרס אות מועדון פורץ הדרך מטעם בית הנשיא. הישג זה שווה ערך ואולי אף עולה על ההישג הספורטיבי כיוון שהוא תוצאה של שיתוף פעולה מבורך וחשוב של המועדון עם חברי הקהילה שלו. אני פונה אליכם, בואו נמשיך לצעוד באותו המסלול, באותה הדרך שהראתה שאנו כמועדון פועלים נכון, כל זאת לא התאפשר בלעדיכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully