וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מה יהיה עם הפנדלים? כנראה שמצאנו את הבועט שלנו"

מאמן הפועל באר שבע ראה את קבוצתו מחמיצה בפעם השלישית העונה מהנקודה הלבנה, והודה: "היינו צריכים להבקיע יותר ולגמור את המשחק". שיר צדק על השער העצמי: "הכול מתגמד אחרי שמנצחים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע השיגה הערב (חמישי) שלוש נקודות במחזור הפתיחה בשלב הבתים של הליגה האירופית. זאת לאחר שגברה בבית 1:2 על לוגאנו השוויצרית. באר שבע הייתה טובה יותר, אך ספגה שער עצמי מיותר מרגלי שיר צדק וגרמה לדפיקות לב מואצות לאוהדי בדקות הסיום, למרות זאת הצליחה לשמור על היתרון שלה וחגגה בסיום בטרנר. בעוד שבועיים כבר מצפה לה משוכה קשה בהרבה, כאשר תתארח בצ'כיה אצל ויקטוריה פלזן במסגרת המחזור השני.

עוד בנושא

ליגה אירופית: הפועל באר שבע פתחה את הקמפיין עם 1:2 על לוגאנו
ליגה אירופית: מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לסלביה פראג
ג'ורדי קרויף: "אני מאוכזב מהתוצאה, אבל שבע רצון מהיכולת של השחקנים"

שיר צדק בועט פנדל, הפועל באר שבע, ליגה אירופית,. קובי אליהו
יהפוך לבועט הקבוע? שיר צדק בועט את הפנדל/קובי אליהו

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "סך הכול במחצית הראשונה היינו צריכים להבקיע יותר ולגמור את המשחק. בחצי השני הורדנו קצת קצב כי היה קצב מטורף במחצית הראשונה. בסך הכול אני גאה בשחקנים. אנחנו בתקופה פחות טובה והדברים הולכים פחות קשה. במצב של 0:2 היינו צריכים ללחוץ יותר. אבל יש לנו לוח משחקים צפוף. יש משחק מול בני יהודה ממש בקרוב. אני לא רוצה לדבר על מי הייתה פה פייבוריטיות כי לפעמים קבוצות כאלו לא מנצחות. שיחקנו נגד קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים, אבל נחלשנו במחצית השנייה והיה בסדר. מה יהיה עם הפנדלים? כנראה שמצאנו את הבועט. למה אוחנה הוצא מהסגל? החלטה מקצועית, מיכאל הוא שחקן חשוב במערכת. כרגע הליגה חשובה יותר. יש שני משחקי ליגה מול בני יהודה והפועל חיפה, עדיף שנתרכז בזה".

שיר צדק: "הכול מתגמד אחרי שמנצחים. החבר'ה נתנו מאמץ עילאי. אנחנו משחקים כל שלושה ימים אני חושב. השחקנים באים ונותנים אנרגיה. פנדלים? אני רוצה לבוא כל משחק ולתת עבודה. נכנסתי לסדרה של משחקים טובים. ההגנה נראת טוב יותר במשחקים האחרונים. כך זה כשעובדים קשה. מקווה שזה יימשך. הפועל באר שבע קבוצה איכותית. שחקנים יצירתיים וקילרים. היום זה לא בא לידי ביטוי בשערים אבל במצבים כן. אנחנו שוטפים את המגרש, היו המון רגעים טובים. אם נמשיך כך גם הגולים יבואו. העונה בליגה עוד מאוד ארוכה. כל ניצחון מוסיף ביטחון. אנחנו עם הפנים למשחק הבא ביום ראשון".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully