וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי הכדורגל בישראל הכריזו על סכסוך עבודה מול ההתאחדות ואיגוד השופטים

14.9.2017 / 16:58

אם לא יושגו הבנות בנוגע למחלוקת, השופטים יוכלו לפתוח החל מה-29.9 בעיצומים או בהשבתה של משחקי הכדורגל בכל הליגות ובכל הגילאים. חי גוזלן: "הפעם אנחנו הולכים עם זה עד הסוף"

שופטי כדורגל לאחר המשחק בין הפועל באר שבע לבין הפועל תל אביב, גיל לבנוני. ברני ארדוב
הסכסוך ייפתר? שופטי הכדורגל הישראלי/ברני ארדוב

שופטי הכדורגל בישראל הכריזו היום (חמישי) על סכסוך עבודה מול ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים, והחל מה-29.9, במידה שלא יושגו הבנות בנושאים עקרוניים, יוכלו השופטים לפתוח בעיצומים או בהשבתה של משחקי הכדורגל בכל הליגות ובכל הגילאים.

כזכור, מזה מספר חודשים מתנהל מאבק בין השופטים שהיו עד כה מהדרג היותר נמוך לבין ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים, שעיקרו מחלוקת על פנסיה ועניינים כספיים נוספים. בחודשים האחרונים ובעיקר בשלהי העונה שעברה שובשו עשרות משחקים, בעיקר בליגות הנמוכות ובליגות לילדים ולנוער והדבר לא נפתר עד כה.

היום הודיעו השופטים, המאוגדים תחת הסתדרות העובדים הלאומית, על סכסוך עבודה מול ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים, מה שכאמור יאפשר להם, על פי חוק, להיכנס להליך של השבתה בתוך שבועיים.

יושב ראש ועד העובדים של השופטים, חי גוזלן, אמר היום: "הפעם אנחנו הולכים עם זה עד הסוף. אם ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים לא ישבו איתנו למשא ומתן מחייב על הסכם קיבוצי ויחזירו לנו את הכספים שנלקחו מאיתנו לכאורה עבור פנסיה, אנחנו נשבית את הכדורגל ולא נשפוט במגרשים השונים. אנחנו לא רוצים לפגוע בשופטים, אנחנו אוהבים לשפוט. אנחנו רוצים שהכדורגל יימשך כסדרו, אבל הוליכו אותנו להכרזה על סכסוך עבודה ויש כעת שבועיים על מנת להתקרב ולהגיע להבנות בנוגע לזכויות המגיעות לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully