וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: דודי סלע יפתח מול מרצ'נקו, לשם יפגוש את דלגופולוב

המחבט הבכיר של ישראל יעלה ראשון למשטח ברמת השרון ביום שישי וינסה להעלות את הנבחרת ליתרון במפגש בשלב הפלייאוף הראשון של הבית האירופאי-אפריקאי מספר 1

קפטן נבחרת הדייויס של ישראל אייל רן עם דודי סלע, יוני ארליך, עידן לשם. איגוד הטניס, אתר רשמי
יכולים להפתיע?/אתר רשמי, איגוד הטניס

נבחרת הדייויס של ישראל תתמודד החל ממחר (שישי) מול נבחרת אוקראינה באצטדיון ברמת השרון, במסגרת שלב הפלייאוף הראשון במשחקי ההישרדות בבית האירופאי-אפריקאי מספר 1.

אוקראינה נראית חזקה יותר על הנייר, אך המחבט הבכיר של ישראל ינסה להעלות אותה ליתרון כבר במשחק הראשון, כאשר יתמודד מול הטניסאי השלישי בטיבו של אוקראינה, איליה מרצ'נקו, המדורג רק במקום ה-286 בעולם לאחר שאיבד לא פחות מ-124 מקומות בדירוג האחרון שהתפרסם.

במשחק השני של יום הפתיחה יתמודד עידן לשם מול הכוכב הגדול של אוקראינה, אלכסנדר דולגופולוב, שמדורג 52 בעולם לאחר שנעצר בשבוע שעבר רק בשמינית גמר אליפות ארצות הברית, עם הפסד לרפאל נדאל.

ביום שבת ייערך משחק הזוגות, כאשר יוני ארליך וסלע יתמודד מול מרצ'נקו וסרגיי סטחובסקי, המדורג 103 בעולם ביחידים והתפרסם בעיקר כאשר הדהים את רוג'ר פדרר בסיבוב השני של ווימבלדון 2013.

ההתמודדות תינעל ביום ראשון, כאשר על הנייר צפויים להיפגש סלע מול דולגופולוב ולאחר מכן, לשם נגד מרצ'נקו, אולם אם המפגש יוכרע עוד קודם לכן ואחת הנבחרות תשיג שלושה ניצחונות, ייתכן כי המתמודדים ישתנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully