וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבדיקות הראו: פול פוגבה ייעדר בין חודש לשישה שבועות

הקשר שנפצע במשחק ליגת האלופות מול באזל האמין תחילה כי יחמיץ רק מחצית מהזמן, אולם כעת הוא יקווה להיות כשיר למשחק החוץ מול ליברפול ב-14 באוקטובר ויפספס גם את משחקי הנבחרת

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד פצוע, לצדו חואן מאטה. רויטרס
פתח את העונה טוב ונפצע. פוגבה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה ברגל ימין. אחרי ארבעה מחזורים, הקבוצה של ז'וזה מוריניו ניצבת במקום הראשון בפרמיירליג עם 10 נקודות מתוך 12 אפשריות וגם לליגת האלופות היא חזרה בצורה חלקה, עם ניצחון 0:3 על פ.צ. באזל ביום שלישי, במחזור הפתיחה.

אלא שהחגיגה מול השוויצרים עלולה להתברר ככזו שעלתה לשדים האדומים ביוקר. פול פוגבה, הכוכב של יונייטד במרכז המגרש, שפתח את העונה בצורה נהדרת ברמה האישית, נפצע כבר בפתיחת המשחק בליגת האלופות והוחלף בדקה ה-19 במרואן פלאיני, שאף כבש את השער הראשון של האנגלים.

האבחנה הראשונית לגבי פוגבה, מיד לאחר המשחק, הייתה כי הוא עלול להיעדר שניים עד שלושה שבועות, אולם הבוקר (חמישי) טוענים בממלכה כי הצרפתי יחמיץ בין חודש במקרה הטוב לשישה שבועות במקרה הפחות טוב, זאת לאחר בדיקות שהוא עבר בליל אמש והראו פגיעה בשריר הירך האחורי, בפעם השנייה תוך כחצי שנה.

פוגבה יקווה להיות כשיר למשחק החוץ הגדול של יונייטד מול ליברפול ב-14 באוקטובר, אולם ביונייטד לא ממש אופטימיים והמנג'ר מוריניו הבטיח עדכונים לגבי מצבו של השחקן במסיבת העיתונאים ביום שישי, לקראת המשחק מול אברטון בראשון.

פוגבה יחמיץ את המפגש מול אברטון ולאחר מכן גם את המשחקים בליגה נגד סאות'המפטון וקריסטל פאלאס, משחק גביע הליגה מול ברטון ביום רביעי הבא ומשחק החוץ בליגת האלופות נגד צסק"א מוסקבה ב-27 בספטמבר. הוא גם יישאר מחוץ למשחקי נבחרת צרפת נגד בולגריה ובלארוס, כאשר הטריקולור זקוקים לניצחון כדי להבטיח את העפלתם למונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully