וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תיפגש שוב עם בוזגלו: "הכל כבר סוכם, לא נחזור אחורה"

14.9.2017 / 8:28

אביו של הקשר זומן לפגישה נוספת, בקבוצה הבהירו: ניצמד לסיכום. גיא לוזון מתלבט אם לשנות שוב את המערך, רועי קהת ישוב לסגל, סינטאיהו סלליך בתמונת ההרכב לקראת שבת. רמי גרשון ממשיך להגביר את קצב האימונים

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

מכבי חיפה תיפגש היום (חמישי) שוב עם יעקב בוזגלו, אביו של הקשר מאור בוזגלו, במטרה להגיע להבנות ולחתום באופן רשמי על החוזה החדש. כזכור, מאז ההודעה הרשמית של מכבי חיפה על חזרתו למועדון נתגלעו פערים כספיים בין הצדדים. למרת שהגיעו פעמיים לסיכום בעל פה, שלב החתימה עדיין מתעכב.

"יש סיכום בעל פה בין הצדדים ואנחנו לא מתכוונים לחזור בו. בוזגלו יודע מה התנאים, יודע בדיוק מה סוכם ולא נחזור אחורה. שדרגנו לו את החוזה בהתאם למה שביקש", אמרו אתמול במכבי חיפה. למרות הדברים האלה, ההערכה היא שבוזגלו יחתום כבר היום או לכל המאוחר בשבוע הבא על החוזה החדש. בוזגלו אמור להרוויח כחצי מיליון יורו לעונה, כשהפערים בין הצדדים נובעים בין היתר מהפציעה שעבר.

עוד בנושא:

בוזגלו נפגש עם מכבי חיפה, החוזה בין הצדדים טרם נחתם

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו חוגג. ברני ארדוב
הכל יסתדר? בוזגלו/ברני ארדוב

חיפה חזרה אתמול להתאמן לקראת המשחק מול רעננה ונראה כי גיא לוזון מתלבט האם לעלות עם מערך של שלושה שחקנים במרכז השדה, במערך הקודם שכולל שני חלוצים. לוזון עדיין לא תרגל את ההרכב הסופי שלו לקראת המשחק ולא ערך אסיפה מסכמת. אליסון דוס סנטוס יפתח במרכז ההגנה לצד דקל קינן, רועי קהת ישוב לסגל ואילו ניקיטה רוקאביציה וסינטאיהו סלליך נמצאים בתמונת ההרכב. רמי גרשון שחזר לאימונים בקצב הדרגתי עשוי להיכלל בסגל. עדיין לא ברור האם אופיר מזרחי ישוב לסגל. בחיפה לא אהבו את התבטאויותיו בתקשורת השוויצרית והוא יינזף.

שחקני הקבוצה ועובדי המועדון השתתפו אתמול בחתונת בנו של מנהל הקבוצה רפי אוסמו. גם גיא לוזון ונשיא המועדון יעקב שחר נכחו באירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully