וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נושמת לרווחה בזכות רונאלדו: "המלך של אירופה חזר"

הפורטוגלי שמושעה בליגה כבש צמד והצהיר: "רוצים לזכות שוב, זה המפעל שלנו". למרות הניצחון, בספרד עקצו: "זה לא היה משכנע, השחקנים לא אותו דבר, פיזית ומנטלית" וגארת' בייל שוב חטף בוז. דיווח בספרד: ריאל רכשה עוד ילד פלא ברזילאי בן 17

AP

אלופת אירופה בשנתיים האחרונות, ריאל מדריד, חזרה אמש (רביעי) אל מסלול הניצחונות כאשר פתחה את ליגת האלופות עם 0:3 ביתי וקליל על אפואל ניקוסיה הקפריסאית.

"המלך של אירופה חזר", החמיאו ב"מארקה" לכריסטיאנו רונאלדו, שמושעה בינתיים ממשחקי הליגה, אבל אתמול נראה חד וכבש צמד. השער השני של רונאלדו, בפנדל, הפך אותו לשחקן עם הכי הרבה כיבושים בתולדות הצ'מפיונס מהנקודה הלבנה, 12 כאלה בסך הכול, אחד יותר מליאו מסי. "כריסטיאנו עזר לחדד את הבלאנקוס", הוסיפו ב"מארקה", "ליגת האלופות שבה לברנבאו. היא למעשה מעולם לא עזבה".

גם ב"אס" דאגו לפרגן ל-CR7: "כריסטיאנו הוריד לריאל את הקוף מהגב", כאשר העיתונאי המקומי אלפרדו רלאניו כתב: "רונאלדו ממלא באפשרויות את ההתקפה של ריאל. לא לקח לו יותר מדי זמן למצוא את הרשת. כהרגלו, הוא היה במקום הנכון וחיכה לכדור. הוא עלה למשחק עם המון רעב אחרי ההשעייה". הפורטוגלי עצמו אמר לאחר המשחק: "אנחנו רוצים לזכות שוב בצ'מפיונס. זה המפעל של ריאל מדריד".

עוד בנושא:

רונאלדו סידר לריאל 0:3 על ניקוסיה, טוטנהאם - דורטמונד 1:3
זידאן: "אם רונאלדו היה קצת יותר טוב, הוא היה מבקיע רביעייה"
ליברפול וסביליה נפרדו ב-2:2, 0:4 לסיטי, נאפולי מעדה באוקראינה

סרחיו ראמוס מחבק את כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
ראמוס מחבק את רונאלדו/AP

את השער השלישי של ריאל כבש הקפטן, סרחיו ראמוס, עם מספרת נאה מכמה מטרים: "מה עוד נשאר לך לעשות, סרחיו?", תהו ב"אס", בעוד ראמוס עצמו העדיף לפרגן לרונאלדו: "אין ספק שבמשחקי הליגה האחרונים היה לנו מחסור במישהו שיכול לכבוש שערים. אבל גם ככה אי אפשר לנצח את כל המשחקים רק עם ההתקפה. כריס כובש המון והוא שחקן מרכזי עבורנו. אי אפשר לפקפק ברמה הגבוהה שלו. כל עוד הוא כאן, הוא ימשיך להיות הכובש המרכזי שלנו".

אלא שלמרות הניצחון, לא הכל ורוד בבירת ספרד. ב"מונדו דפורטיבו" הברצלונאי עקצו: "ריאל ניצחה, אבל ממש לא שכנעה" וגם ב"מארקה" הודו: "ריאל התחילה את העונה עם טאטוא של בארסה, אבל מאז היא לא מחוברת. היו הרחקות, חלק מוצדקות וחלק פחות, היו פציעות, קרו כל מיני דברים והתחושה היא שכל מבול השבחים של חודשי הקיץ חוזר בבומרנג לקבוצה שלפני חודש נראתה בלתי מנוצחת. השחקנים אותם שחקנים, אבל הם לא באמת אותו דבר, פיזית או מנטלית".

אם לא די בכך, מתאו קובאצ'יץ' נפצע והוחלף במחצית הראשונה ומצבו לא ברור לקראת השבועות הקרובים ובנוסף, מיציעי הברנבאו שוב נשמע בוז לעבר גארת' בייל: "נראה שהקהל איבד את הסבלנות איתו לגמרי", נכתב ב"אס".

* בספרד מדווחים היום כי ריאל השלימה את רכישתו של הסנסציה החדשה מברזיל, רודריגו אנטוניו רודריגס, שחקנה בן ה-17 של קבוצת גרמיו נובוריזונטינו. רודריגו, יליד אפריל 2000, יעברו בדיקות רפואיות ואחריהן יחתום על חוזהו, אולם הוא יצטרך לריאל רק בקיץ הבא, לאחר שימלאו לו 18. הוא ערך את הבכורה המקצוענית שלו לפני כחצי שנה. ריאל עדיין ממתינה להגעתו מפלמנגו של ויניסיוס ג'וניור, אף הוא בן 17, הקשר אותו רכשה תמורת 45 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully