וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי שוקל למצוא מגרש חלופי קבוע באזור המרכז

13.9.2017 / 21:41

בעלי הקבוצה שוחח עם גורמים במנהלת והודיע שבשל הסחבת בשדרוג המגרש בקרית שמונה, הוא שוקל את הצעד הקיצוני: "אם כבר אין לי מגרש עדיף לי לשחק במקום שקרוב אליי הביתה"

איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
קבוצתו תנדוד למרכז? איזי שרצקי/קובי אליהו

בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי, שוחח עם גורמים במנהלת הליגה והודיע שהוא שוקל למצוא מגרש חלופי קבוע למגרש בקרית שמונה באיזור המרכז. שרצקי זועם על עיריית קרית שמונה ועל הסחבת בשדרוג המגרש, ושוקל כעת לעשות את הצעד הקיצוני ולהעביר את משחקי הקבוצה הבוגרת לאחד מהמגרשים באיזור המרכז.

המגרש בקרית שמונה כידוע לא אושר והמשחק מול מכבי פתח תקוה ביום שבת אמור היה להיערך בעכו, אלא ששרצקי הבהיר שאם בכל מקרה הוא נודד מהעיר הצפונית, הוא מעדיף לשחק במגרש שקרוב למקום מגוריו בתל אביב כדי שיוכל לחזות במשחקים.

שרצקי אמר: "אני זועם. זה פשוט חלם ענק. לא יכול להיות שארבעה חודשים הם לא מצליחים לשפץ למרות שכל הכסף עבר אליהם. המנהלת פסלה את המגרש ובצדק, אין לי אפילו טענה קטנה אליהם. שיקרו אותנו לאורך כל הדרך ופתאום ביומיים האחרונים התחילו לעבוד"

עוד הוסיף: "הקימו מגרש נוער מהיפים בארץ אבל לא דאגו שיהיה לו אישור אז קבוצת הנוער שלי שיחקה בעפולה השבוע וגם הנערים שלי ישחקו במקום אחר. זה פשוט מרתיח אותי. השקעתי השנה עשרים מיליון בקבוצה כדי שתצליח אבל איך אצליח בלי מגרש ביתי? אם כבר אין לי מגרש אז אני לא רוצה קשר עם העירייה ועדיף לי לשחק במקום שקרוב אליי הביתה, כדי שאגיע למשחקים".

עוד בנושא:

את מי מעניינת עירוני קרית שמונה? האיצטדיון בעיר טרם אושר, שרצקי מיואש מהסחבת
עירוני קרית שמונה: האצטדיון שוב לא אושר לאירוח משחקי ליגת העל
קרית שמונה מרוצה משובל גוזלן: "הוא אחד החלוצים הטובים בישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully