וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ג'ודוקאים הושעו מנבחרת הג'וניור: "רק משמעת תביא הישגים"

13.9.2017 / 9:33

תומר גולומב, דילן ריצ'סטר ונאור איטח לא יהיו חלק מהמשלחת של הנבחרת עד גיל 21 לאליפות אירופה בשל עבירות משמעתיות. אורן סמדג'ה בתגובה: "יש מקרים שאנחנו לא מוכנים להשלים איתם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דורש משמעת ברזל. סמדג'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת הג'וניור של ישראל עד גיל 21 יצאה הבוקר (רביעי) לאליפות אירופה בסלובניה ללא שלושה ג'ודוקאים שהושעו אמש על ידי מאמן העל של הנבחרות אורן סמדג'ה. השלושה - תומר גולומב, דילן ריצ'סטר ונאור איטח - עברו עבירות משמעת לאחרונה מול המאמן האישי של נבחרת הג'וניור ליעד אקו, וסמדג'ה החליט כאמור אתמול על ניפויים מהאליפות והשעייתם מהנבחרת.

סמדג'ה אמר הבוקר: "העובדה שאנחנו עושים הישגים בג'ודו לא גורמת לנו לסטות מהדרך, ומבחינתנו המשמעת היא הדבר המרכזי. רק בדרך הזו נוכל להגיע להישגים בעתיד ברמה האולימפית. לכל אחד מהשלושה שהושעו יש עתיד גם מעבר לגיל 21, כך שמבחינתנו הכל פתוח עבורם. הדרך שלהם באיגוד הג'ודו נמשכת, אבל יש מקרים שאנחנו לא מוכנים להשלים איתם ובראשם ענייני משמעת".

בעניין אחר: אורי ששון צפוי לחזור לראשונה לתחרויות מאז אולימפיאדת ריו, כאשר הוא יתחרה בעוד כחודש בגרנד פרי טשקנט. כזכור, מדליסט הארד מריו נפצע אחרי האולימפיאדה ובשנה האחרונה לא התחרה. בתחרות בטשקנט אמור להיכנס לעניינים בצורה יותר אינטנסיבית גם שגיא מוקי, שמיעט להתחרות בשנה האחרונה. בנוסף לכך, נבחרת הג'ודו קיבלה היתר מרשויות הביטחון של ישראל לצאת בקרוב לתחרות באבו דאבי, שהועמדה עד כה סימן שאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully