וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "נהדר לשחק עם שחקנים גדולים ואמבפה הוא אחד כזה"

הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז' פרגן לשותפו החדש להתקפה לאחר הניצחון 0:5 על סלטיק בפתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות. וגם: למה ניימאר סירב להחליף חולצות עם שחקן הגנה סקוטי?

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן עם ניימאר, אדינסון קבאני. רויטרס
"שיתוף פעולה מצוין". אמפבה, ניימאר וקבאני/רויטרס

אווירה מצוינת בפ.ס.ז' אחרי הניצחון המוחץ 0:5 על סלטיק בפתיחת בית ב' של ליגת האלופות. קיליאן אמבפה שכבש את השער השני במשחק אחרי בישול של ניימאר הפך אמש (שלישי) לשחקן הראשון בתולדות הצ'מפיונס שכבש עבור שתי קבוצות שונות במפעל (מונאקו ופ.ס.ז') עוד לפני שהגיע לגיל 19.

אחרי המשחק ניימאר פרגן לשותף החדש שלו ואמר: "זה תעמיד מענג לשחק עם שחקנים גדולים ואמבפה הוא אחד כזה. הוא עשה התקדמות מקצועית אדירה". על המשחק עצמו אמר הברזילאי: "זה היה נחמד, חשוב לפתוח את ליגת האלופות עם ניצחון". אגב, ניימאר סרב בסיום המשחק להחליף חולצה עם המגן השמאלי של סלטיק אנתוני ראלסטון לאחר שהשניים התעמתו מספר פעמים במהלך המשחק.

עוד בנושא
פ.ס.ז' הביסה את סלטיק 0:5 בחוץ, מנצ'סטר יונייטד ניצחה את באזל 0:3
היגואין התעמת עם אוהדי ברצלונה, יובנטוס מהללת את מסי ה"חייזר"
עונה אחת יותר מדי? האם ג'אנלואיג'י בופון מסוגל לספק עונת פרישה חלומית?

מאמן הקבוצה מבירת צרפת אונאי אמרי היה במצב רוח מצוין אחרי החמישייה לרשת הסקוטית והכריז: "הקבוצה שלנו הציגה משחק קבוצתי והראתה הרבה אופי. מאוד אהבתי את האופן שבו השחקנים התייחסו למשחק הזה". על ההשתלבות של אמבפה במועדון אמר הספרדי: "הוא צעיר מאוד, אך כבר שיחק במעמדים האלו. הוא שואף להיות שחקן גדול והיום הוא הציג שיתוף פעלה נהדר עם חבריו להתקפה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully