וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי ואתלטיקו יסכמו השבוע על מעברו של דייגו קוסטה

בספרד טוענים שבעקבות עקשנותו של החלוץ, הבלוז הסכימו להתגמש בעמדתם ולפתוח במו"מ, שאמור להסתיים בחזרתו לאקסית תמורת כ-60 מיליון יורו. קוסטה עשוי להפוך לרכש היקר בתולדות אתלטי

one

דייגו קוסטה על סף חזרה לאתלטיקו מדריד. בספרד מדווחים היום (שלישי) שהחלוץ, שהתעקש לאורך כל הקיץ שהוא מעוניין להגיע רק לקבוצה של דייגו סימאונה, הצליח לגרום לבסוף לצ'לסי להתגמש בעמדתה ולפתוח במשא ומתן עם אתלטי על מכירתו. אם לא יצוצו בעיות מיוחדות, קוסטה אמור לעבור עוד השבוע לרוחיבלאנקוס תמורת כ-60 מיליון יורו, אך הוא יוכל לשחק בקבוצה רק כאשר יוסר איסור ההעברות שלה בחודש ינואר.

עוד בנושא

דיווח: ריאל מדריד בעקבות טימו ורנר, מרקו אסנסיו: "טוב לי כאן"
נאסר אל חלאיפי: "חלק מהקבוצות הציעו לאמבפה יותר כסף מאיתנו"
רגע לפני שהיא מתחילה, כמה אתם באמת יודעים על ליגת האלופות? בחנו את עצמכם

דייגו קוסטה, אתלטיקו מדריד. AP
העקשנות משתלמת. דייגו קוסטה במדי אתלטיקו/AP

קוסטה שוחרר בתחילת הקיץ מצ'לסי, באמצעות הודעת SMS שקיבל מאנטוניו קונטה ובו הודיע לו המאמן שהוא לא בתוכניות שלו לעונה הנוכחית. היחסים בין השניים נתקלו בקשיים כבר במהלך העונה שעברה, אך זה לא הפריע להם להצעיד יחד את הבלוז לזכייה באליפות. חלוץ נבחרת ספרד סיים את העונה כמלך שערי צ'לסי, עם 20 כיבושים בליגה.

מאז ששוחרר, דייגו קוסטה הבהיר לכל מי ששאל שהמקום היחיד אליו הוא מעוניין להגיע הוא אתלטיקו מדריד, איתה זכה באליפות ספרד סנסציונית ב-2013/14. לצערו, איסור ההעברות של אתלטי הערים קשיים רבים על העסקה, וגם האופציה לפיה יושאל לפנרבחצ'ה או בשיקטאש עד חודש ינואר ירדה מהפרק. למעשה, קוסטה לא שיחק במדי צ'לסי מאז ההפסד לארסנל בגמר הגביע האנגלי אשתקד.

הבלוז רצו שיגיע לאנגליה, ויתאמן בינתיים עם קבוצת המילואים של המועדון, אך החלוץ התעקש שלא יגיע עד שעתידו יובהר. בסופו של דבר, כאמור, צ'לסי ויתרה והסכימה להיכנס למשא ומתן מול אתלטיקו. הסכום המדובר בשלב זה הוא 60 מיליון יורו, מה שיהפוך את קוסטה לרכש היקר בתולדות אתלטי, אך טרם ברור איזה חלק מהסכום ישולם במועד החתימה, וכמה ממנו ייכנס לכיסה של אלופת אנגליה כתוצאה מבונוסים וסעיפים שונים בחוזה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully