וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: סיראז' נאסר חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

12.9.2017 / 11:51

הקשר בן ה-26 ששוחרר לפני מספר שבועות מקוקסי האלבנית מצטרף לעולה החדשה לאחר שהצדדים גישרו על הפערים. גורם: "יש קבוצה צעירה ורעבה ועכשיו גם אופציות טובות על הספסל"

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: שמרית גולדשטיין

סיראז' נאסר חתם היום (שלישי) בהפועל עכו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. נאסר, שעזב את הליגה האלבנית לאחרונה, היה בשבועיים האחרונים במשא ומתן עם העולה החדשה לליגת העל, ואחרי שקיבל הצעה מעליבה, לטענתו, חזרו הצדדים למשא ומתן שהיום נסגר רשמית. בעכו מאמינים שנאסר שיצטרף מיידית לאימונים ישדרג משמעותית את הקבוצה שהתחילה את העונה בצורה מפתיעה וצברה ארבע נקודות ומחקה את מינוס שתי הנקודות שסחבה, אחרי ניצחון גדול על מכבי חיפה.

"יש לנו קבוצה צעירה ורעבה ועכשיו גם יש אופציות טובות לחילופים על הספסל", אמר גורם במועדון. "ברור לנו שהמטרה היא להישאר בליגה, אבל בניגוד למה שחשבו אנחנו יכולים לעשות את זה".

נאסר התחיל את הקריירה במכבי כפר כנא ובקיץ 2009, כשהיה בן 19, עבר להפועל באר שבע. הוא לבש את מדי הקבוצה ב-164 משחקי ליגה והבקיע 21 שערים, עד שעזב ב-2015. לאחר מכן שיחק בשורות הפועל תל אביב ובני סכנין. בסוף יוני השנה הוא חתם בשורות קוקסי האלבנית שהתמודדה במוקדמות ליגת האלופות, אך שוחרר בחלוף חודשיים.

עוד בנושא:

סטנצ'ו "ספר" שטרות בהתרסה: "הוכחנו לכולם שלא רק כסף מנצח"
ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:2 את מכבי חיפה
שלומי דורה: "ניצחנו בזכות הלחימה שלנו"

שחקן הפועל עכו סיארז' נאסר. האתר הרשמי של הפועל עכו, אתר רשמי
שב לליגת העל. נאסר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully