וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: ליברפול תערער על הכרטיס האדום שספג סאדיו מאנה

בבריטניה טוענים שהמייטי רדס רוצים למנוע מצב של הרחקה לטווח ארוך לסנגלי בעקבות האדום הישיר שספג בתבוסה 5:0 למנצ'סטר סיטי. יורגן קלופ: "כולם יודעים שהוא לא ראה את השוער"

שחקן ליברפול סאדיו מאנה עם שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. רויטרס
עונשו יומתק? סאדיו מאנה/רויטרס

דיווחים בבריטניה טוענים הבוקר (שלישי) שליברפול תערער על הכרטיס האדום שספג סאדיו מאנה בתבוסה 5:0 למנצ'סטר סיטי ביום שבת. כזכור, הסנגלי בן ה-25 הורחק על ידי שופט המשחק ג'ון מוס אחרי שהרים רגל בניסיון להגיע לכדור ופגע בפניו של שוער הסיטיזנס, אדרסון.

האדומים צפויים לנסות לערער במטרה למנוע מצב בו מאנה יורחק לטווח ארוך, שכן הוא עלול לספוג עונש הרחקה של יותר משני משחקים. רק טענה שהחלטת השופט הייתה שגויה עשויה לבטל לגמרי את ההרחקה של השחקן, אך מצב שכזה אינו סביר.

עוד בנושא:

ווסטהאם השיגה נקודות ראשונות העונה עם 0:2 על האדרספילד
צ'לסי הודיעה: נפעל נגד האוהדים ששרו "מוראטה שונא את היהודונים"
פרנק דה בור לא לבד: קדנציות האימון הכי קצרות בכדורגל האנגלי

מאמן ליברפול יורגן קלופ. AP
"זה יהיה בזבוז זמן". יורגן קלופ/AP

מאמן המייטי רדס, יורגן קלופ, אמר אחרי המשחק שלא סביר שהמועדון יערער: "זה לעולם לא עובד. זה יהיה בזבוז זמן. אני חושב שכולם יודעים שהוא לא ראה את השוער. הוא פשוט רצה להגיע לכדור. סאדיו מאוד כעוס, הוא היה בשוק מהסיטואציה. בכל מקרה, אני מאחל לאדרסון החלמה מהירה".

השוער הברזילאי נאלץ לקבל טיפול על הדשא לפני שנלקח לבית החולים הסמוך. הוא הספיק לעבור טיפול ולחזור לצפות בחבריו לקבוצה מנצחים. הוא לא צפוי לשחק במשחק ליגת האלופות ביום רביעי נגד פיינורד ויוחלף ככל הנראה על ידי השוער הצ'יליאני קלאודיו בראבו.

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את ליברפול

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully