וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם השיגה נקודות ראשונות העונה עם 0:2 על האדרספילד

הפטישים סופסוף יצאו מהמקום האחרון לאחר שעצרו את הריצה של העולה החדשה. פדרו אוביאנג (72) ואנדרה איוו (77) כבשו. ספרד: לאס פלמאס ניצחה 1:3 בחוץ את מלאגה - צפו בתקציר. יוון: אלי אלבז נכנס בדקה ה-92 ב-0:0 של קבוצתו

one

בווידיאו: צפו בתקציר הניצחון של לאס פלמאס במלאגה

המחזור הרביעי בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם משחק בודד בלונדון, שם השיגה ווסטהאם נקודות ראשונות העונה אחרי שגברה 0:2 על האדרספילד, במשחק שנערך תחת גשם שוטף.

העולה החדשה המפתיעה, שצברה שבע נקודות בשלושת משחקיה הראשונה, קיוותה לצאת גם מההתמודדות שהתנהלה בגשם שוטף עם תוצאה חיובית, אבל הפטישים היו יותר טובים יותר. במחצית הראשונה מצא צ'יצ'ריטו הרננדס את המשקוף ובדקה ה-72, כדור שבעט פדרו אוביאנג מחוץ לרחבה ניתז מגבו של אחד משחקני ההגנה האורחת ולא הותיר לשוער יונאס לוסל שום סיכוי. ווסטהאם השתחררה וכעבור חמש דקות השיגה את השני, כאשר חוסה פונטה הגיע לכדור קרן והבעיטה שלו נהדפה, אך על הריבאונד הסתער המחליף אנדרה איוו שדחק מקרוב פנימה.

פדרו אוביאנג שחקן ווסטהאם יונייטד חוגג שער. AP
הרבה מזל בשער שלו. אוביאנג/AP

* המחזור השלישי בליגה הספרדית ננעל עם 1:3 בחוץ של לאס פלמאס על מלאגה, בקרב בין שתי קבוצות שלא השיגו עד הערב אף נקודה. אלן חלילוביץ' מצא ברחבה בתום מתפרצת את ג'ונתן ויירה וזה בעט לקורה ופנימה את הראשון של האורחים בדקה ה-45, אך שלוש דקות בתוך המחצית השנייה נגח דייגו גונסאלס את השוויון. בדקה ה-69 ג'ונתן קאלרי קיבל כדור ברחבה והפציץ פנימה כדי להחזיר את היתרון לקבוצה מהאיים הקנאריים ולקינוח, המצטרף הטרי מצ'לסי, לואיק רמי, כבש משישה מטרים בדקה ה-88 את שערו הראשון מזה 21 חודשים.

* הישראלי אלי אלבז נכנס בדקה ה-92 ב-0:0 של אפולון סמירניס בבית מול פאוק סלוניקי במשחק שסיים את המחזור השלישי בליגה היוונית. אפולון במקום ה-13 (מתוך 16), עם שתי נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully