וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קץ האידיליה? קווין דוראנט, סטפן קרי והמאבק על חברות הנעליים

כשבועיים אחרי ש-KD הצהיר: "אף ילד לא רוצה לשחק עם נעלי 'אנדר ארמור'", חברו לווריירס, הפרזנטור של החברה, סיפר שיזם עמו פגישה והגיב: "הדברים שהוא אמר הם פשוט לא נכונים"

עריכת וידאו: מתן חדד

כאשר קווין דוראנט וסטפן קרי החליטו לאחד כוחות בגולדן סטייט ווריירס, רבים תהו כיצד שניים מהכוכבים הגדולים ביותר ב-NBA יתגברו על כל מיני ענייני אגו. בעונה הראשונה של שיתוף הפעולה בין השניים, הכל עבד בצורה כמעט מושלמת, בדרך לאליפות מוחצת במיוחד כולל מאזן 1:16 בפלייאוף. אלא שנראה שדווקא הפגרה הארוכה הובילה לעימות מסוים ראשון בין KD לסטף.

דוראנט התארח לפני כשבועיים בפעם הרביעית בפודקאסט של ביל סימונס ובמהלך סשן ארוך של שאלות ותשובות, העיתונאי העלה את נושא חברות ההלבשה והנעליים החזקות בארצות הברית. דוראנט אמר בנושא: "לחברות הנעליים יש השפעה גדולה מאוד על ילדים בימינו. אף אחד לא רוצה לשחק עם נעלי 'אנדר ארמור', אני מצטער. הילדים הכי טובים בכדורסל משחקים כולם עם נעלי 'נייקי'. כולם יודעים שזה המצב, אבל פשוט לא רוצים להגיד שום דבר".

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, סטפן קרי. AP
הקץ לאידיליה? דוראנט וקרי/AP

דוראנט כמעט חתם ב-2014 חוזה לעשור עם "אנדר ארמור" תמורת 250 מיליון דולר, אך לבסוף התחרט ונשאר ב"נייקי" עבור 300 מיליון. הבעיה? חברו לקבוצה, קרי, הוא הפרזנטור הבכיר של "אנדר ארמור" ועזר לחברה לעשות מהפכה ולתת פייט בשנים האחרונות לשתי הענקיות, "נייקי" ו"אדידס".

לכן, קרי לא ממש אהב לשמוע את הדברים שאמר דוראנט וכעת, בריאיון שהעניק ל"שארלוט אובזרבר" הוא הגיב: "יזמתי פגישה מיוחדת עם KD. אמרתי לו שיש לו דעה מסוימת בנושא, בגלל החוויות שהיו לו כשהוא גדל בתוך העסקים של 'נייקי'. מותר לו להחזיק בדעה שלו בכל מה שקשור לתחרות בין חברות הנעליים ובין אוניברסיטאות שונות ובין כל מיני דברים שמעצבים אותנו כצעירים... אבל כשזה מגיע לכל מה שאני מנסה לעשות עם 'אנדר ארמור' ועם המותג 'קרי' וכל מה שזה אומר עבורי, הדברים שהוא אמר הם פשוט לא נכונים, לטעמי. אי אפשר להגיד לי דבר כזה, כי אני יודע בוודאות שזה פשוט לא נכון".

יחד עם זאת, טען קרי: "זה לא משהו שהולך להוביל לחוסר שקט בחדר ההלבשה. האם הדברים שלו הכעיסו אותי? לא... KD מכבד את העסקים והמותג שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully