וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פרנק דה בור פוטר מקריסטל פאלאס, רוי הודג'סון יחליפו

זה שוב קורה לו: המאמן ההולנדי מסיים את הקדנציה הקצרה בתולדות הפרמיירליג אחרי ארבעה מחזורים בלבד, ללא נקודות וללא שער זכות. הודג'סון בן ה-70 צפוי לחתום לשנתיים ולהחליף אותו

פרנק דה בור מאמן קריסטל פאלאס. רויטרס
הקדנציה הכי קצרה בתולדות הפרמיירליג. דה בור/רויטרס

זה שוב קורה לו: אחרי שנכשל באינטר בעונה שעברה ועזב מוקדם מהצפוי, פרנק דה בור בדרך החוצה גם מקריסטל פאלאס. בכל כלי התקשורת המרכזיים באנגליה מדווחים היום (שני) כי המאמן ההולנדי בן ה-47 קיבל הודעה על סיום דרכו בעקבות פתיחת העונה המאכזבת של הנשרים. פאלאס פתחה את העונה עם ארבעה הפסדי ליגה, האחרון שבהם 1:0 מול ברנלי במהלך סוף השבוע, ואפילו לא רשמה שער זכות בארבעת המשחקים הללו. הקדנציה של דה בור ארכה 77 ימים בלבד, מה שהופך אותה לקצרה בתולדות הפרמיירליג.

ביממה האחרונה המאמצים לאיתור מחליף גברו, ואחרי שזהותו התבררה דה בור קיבל את הבשורה המרה. מי שיחליף אותו על הקווים יהיה האנגלי בן ה-70, שהיה על המדף מאז שסיים את עבודתו כמאמן נבחרת אנגליה אחרי יורו 2016. הודג'סון, לו עבר עשיר בפרמיירליג כולל בליברפול, פולהאם, בלקבורן ועוד, אמור לחתום על חוזה לשנתיים ולנסות להביא לשינוי בקבוצה.

דה בור נחשב עד לא מזמן להבטחה גדולה בתחום האימון, אחרי קדנציה מוצלחת בת שש שנים באייאקס, במהלכה זכה בארבע אליפויות. אלא שמאז הוא לא הצליח לשחזר את הצלחותיו. הוא חתם באוגוסט 2016 על חוזה לשלוש שנים באינטר ואמור היה להחליף את רוברטו מאנצ'יני על הקווים לתקופה ארוכה, אבל אלא שכבר בחודש נובמבר, אחרי סדרה של תוצאות מאכזבות, הוא פוטר והוחלף על ידי סטפנו פיולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully