וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עיכוב בהחלטת כץ: גביש החליט לא להגיע לאימון הפועל חיפה

11.9.2017 / 10:49

אחרי שקלינגר נתן אור ירוק להחתמה, הבעלים עיכב את ההחלטה והבלם החליט לחפש אתגר חדש. תמאש ייבדק היום, ההערכה: סובל ממתיחה בלבד. אפרים גבאי לא הגיע לשימוע ושלח מכתב מעורך דין

שחקן מכבי פתח תקוה, עודד גביש. ברני ארדוב
החליט לא לחכות. עודד גביש/ברני ארדוב

אחרי שנבחן בחודשיים האחרונים בהפועל חיפה, הבלם עודד גביש החליט להפסיק להגיע לאימוני הקבוצה ולחפש לעצמו אתגר חדש. הסיבה: אחרי שכבר קיבל מניר קלינגר אור ירוק לחתום ונפגש איתו בשבוע שעבר, הבעלים יואב כץ משהה את ההחלטה, וגביש החליט לא להמתין ולחפש קבוצה אחרת שתקלוט אותו. "רצינו לצרף את גביש לסגל, אבל הנושא תקוע אצל כץ. הוא החליט לא להגיע לאימונים, וזו החלטה מובנת ומקובלת. כל עוד יואב לא אישר את ההחתמה, לא נוכל צרפו לסגל", אמר גורם במועדון. בשלב זה, כץ גם לא מאשר צירוף שחקנים חדשים, ונראה כי הסגל של קלינגר נסגר עד ינואר.

עוד בנושא

כץ: "ביקשתי שיעבירו את סויסטדט לקישור. צריכים להיות 'הילדים הרעים' של הליגה"
עדן בן בסט: "אנחנו חיים בתוך חלום ואני רוצה שזה ימשיך"
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה את בני יהודה 1:2

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. לילך וייס, מערכת וואלה!
יחזור להתאמן בימים הקרובים. גבריאל תמאש/מערכת וואלה!, לילך וייס

הפועל חיפה חזרה להתאמן הבוקר (שני), גבריאל תמאש הפצוע נעדר מהאימון לאחר שנכח אתמול במשחק של מכבי חיפה מול הפועל עכו. הבלם הרומני ייבדק היום, ועל פי ההערכה סובל ממתיחה בלבד בשריר התאומים. תמאש יחזור לאימונים בהדרגה בימים הקרובים.

אחרי שחגגו את הניצחון השלישי ברצף עם האוהדים, בקרב שחקני הקבוצה נשמעו אתמול קולות מעט אחרים. "שני המשחקים מול הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים יכולים לשקף בצורה טובה יותר אם אנו רוצים להיות קבוצת צמרת", אמר אחד השחקנים, "אם נצליח להוציא לפחות נקודה מבית"ר, זה ייתן לנו ביטחון להמשך".

בעניין אחר: אחרי שהוזמן לשימוע נוסף במועדון, המנכ"ל לשעבר אפרים גבאי החליט לא להתייצב במועד שנקבע ושלח מכתב באמצעות נציגו, בו פירט את סיבותיו. בסביבתו סיפרו כי עמד לשימוע בעבר ולכן אין לו כוונה להתייצב לשימוע נוסף.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully