וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלובודן דראפיץ': "מה שיש לערן לוי ברגליים אין לאף אחד בארץ"

מאמן מכבי נתניה פירגן לכוכב שלו שהוביל את היהלומים ל-0:3 מרשים מול רעננה. ערן לוי: "נבחרת? אני לא מחליט". דודו אברהם: "התוצאה עשתה איתנו חסד, לא היינו ראויים לחצי נקודה"

שחקני מכבי נתניה חוגגים. מגד גוזני
"שיחקנו טוב". שחקני מכבי נתניה/מגד גוזני

מכבי נתניה מחצה הערב (ראשון) 0:3 את הפועל רעננה והשיגה ניצחון ראשון בליגה הבכירה מאז אוקטובר 2015 בעונה שהסתיימה בירידת ליגה. רעננה מצידה לא מצליחה להתאושש ורשמה משחק ביתי עשירי ללא ניצחון (8 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו).

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' היה מרוצה מאוד בסיום והכריז: "סוף סוף ניצחון ראשון בליגה, אבל חוץ מהניצחון גם שיחקנו טוב היום וחזרנו לאיכויות מהמשחק בבאר שבע. כל הכבוד לחבר'ה. לחצנו טוב, הגענו להרבה מצבים, עשינו כמה טעויות בהנעת הכדור, אבל נעבוד על זה. יש המשכיות מהעונה שעברה, אנחנו ממשיכים באותה דרך. יש פה קבוצה טובה ובכל קבוצה יש יהלומים שעושים את ההבדל ומסוגלים לעשות משהו בלתי צפוי. ערן לוי לא צריך להוכיח לאף אחד שהוא שייך לליגה הזו, מה שיש לו ברגליים אין לאף אחד בארץ".

ערן לוי הוסיף על דברי מאמנו: "כיף. היה משחק טוב. במחצית הראשונה היו כמה הזדמנויות להבקיע אבל זה לא קרה. במחצית סלובו עשה מה שעשה וזה עבד. אני לא להשתיק אף אחד ולשחק כדורגל. אני עושה מה שסלובו רוצה במגרש ומחוץ למגרש. קודם יש מכבי נתניה ואז יש את ערן לוי. אני עושה את העבודה שלי וטוב מאוד שיש מבקרים. נבחרת ישראל? לא רוצה לדבר על זה. יש מאמן והוא מחליט. אני מאמין בעצמי אבל זו רק החלטה של מאמן".

מאמן הפועל רעננה דודו אברהם. מגד גוזני
"יום רע מאוד שלנו". דודו אברהם/מגד גוזני

מנגד ברעננה שררו תחושות קשות וזה בא לידי ביטוי בדברים של המאמן דודו אברהם. לדבריו: "כל המשחק היינו הרבה פחות טובים ממכבי נתניה, הם ביטלו אותנו והניעו את הכדור בצורה קלה. התוצאה עשתה איתנו חסד, זה יכול היה להיגמר הרבה יותר. לא היו לנו אפילו כמה דקות טובות במשחק הזה, נתניה שלטה ויזמה במשך 90 דקות. יום רע, יום רע מאוד שלנו. במחזור הקודם שיחקנו טוב ולא ניצחנו, היום לא היינו ראויים אפילו לחצי נקודה. בליגה הזו אין משחק קל, בטח לא להפועל רעננה. נתניה קבוצה מצוינת שתהיה בחלק העליון של הטבלה, גם מול מכבי חיפה יהיה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully