וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש במספרת דרמטית והעניק לזלצבורג 2:2

רגע נהדר לחלוץ שאיזן בדקה ה-92 מול ראפיד וינה והגיע לארבעה שערי ליגה העונה. עוד ניצחון לאריאל הרוש ורוני לוי, הפסד לעומרי אלטמן, טל בן חיים לא שותף בניצחונה של ספרטה פראג

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
איזה גול. דאבור/רויטרס

מונס דאבור כבש הערב (ראשון) במספרת, שתי דקות בתוך תוספת הזמן, כדי להציל את זלצבורג ולקבוע 2:2 דרמטי מול ראפיד וינה. היה זה שער הליגה הרביעי של חלוץ נבחרת ישראל העונה באוסטריה, מה שמציב אותו בראש טבלת הכובשים, בדומה לדני אלאר משטורם גראץ.

* אריאל הרוש שמר על רשת נקייה בפעם השנייה העונה ואנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי עלתה למקום הראשון בקפריסין עם 0:1 ביתי על אריס. סקו סיסה הכריע בדקה ה-60.

* עומרי אלטמן נכנס כמחליף בדקה ה-46, אבל לא מנע מפנאתינייקוס הפסד מביך 1:0 בחוץ לקרקירה, שחגגה נקודות ראשונות העונה בליגה היוונית בזכות פנדל של דניס אפשטיין (18). פאו במקום האחרון עם אפס נקודות, שכן שתי הנקודות שצברה בשני מחזורי הפתיחה הספיקו רק כדי לסגור את המינוס.

* טל בן חיים נותר על הספסל ולא שותף בניצחונה של ספרטה פראג 0:2 על קארבינה. תומאש רוזיצקי הוותיק (18) והבלם דויד הובורקה (55) כבשו והעלו את ספרטה למקום הרביעי בליגה הצ'כית.

* קני סייף הפצוע לא נכלל בסגל גנט, שסיימה ב-1:1 עם גנק.

* יריבת הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית ביום חמישי, לוגאנו, ספגה את הפסדה הגבוה ביותר העונה בכל המסגרות, עם 3:0 למוליכת הטבלה יאנג בויז. בתום שבעה מחזורים היא מדורגת במקום השישי בליגה השוויצרית, עם שמונה נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully