וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ראן חגגה על חשבון מארסיי עם 1:3 בסטאד ולודרום

חאזרי כבש עם העקב בבכורה כבר אחרי שתי דקות, בוריגו וגנאניון הוסיפו, והאורחת השיגה ניצחון בכורה שהעמיק את המשבר אצל רודי גרסיה. 1:2 לליון על גנגאן, 1:1 לסנט אטיין מול אנז'ה

ווהבי חאזרי שחקן ראן. AP
איזה סיפתח. ווהבי חאזרי/AP

המחזור החמישי בליגה הצרפתית הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם הפסדה הביתי של מארסיי 3:1 לראן, כשעוד לפני כן ניצחה ליון 1:2 את גנגאן. סנט אטיין הסתפקה ב-1:1 ביתי מול אנז'ה.

מארסיי - ראן 3:1

השפלה שנייה ברציפות לקבוצה של רודי גרסיה, ומי בכלל זוכר שהעונה החלה עם שני ניצחונות? ראן, שנוהגת לנצח בסטאד ולודרום בשנים האחרונות, כולל 2:5 מדהים במרץ 2016, פתחה את המשחק בסערה. ווהבי חאזרי, הקשר הטוניסאי שחזר לליגה הצרפתית כמושאל מסנדרלנד, נזקק לשתי דקות בלבד כדי להבקיע שער פנטסטי עם העקב אחרי מסירה מצד ימין של איסמעילה סאר. שמונה דקות לאחר מכן, בנג'מין בוריגו התקדם באין מפריע וירה בימין מ-20 מטרים אל הרשת. מארסיי העצבנית, שספגה 6:1 ממונאקו לפני פגרת הנבחרות, אספה כרטיסים צהובים והתקשתה בהתקפה, בעיקר כשהיא עדיין ללא חלוץ הרכש היווני קוסטאס מיטרוגלו. בדקה ה-70 הוא ראה את הבלם האורח ז'וריס גנאניון בורח לאיימן עבדנור וכובש אחרי תרגיל בכדור חופשי והכנה של בוריגו. מורגן סאנסון צימק מבישול של דימיטרי פאייה בדקה ה-88, ולפירמין מובלה האורח עוד היה זמן להחמיץ פנדל בתוספת הזמן.

בנג'מין בוריגו שחקן ראן. AP
כבש ובישל עבור ראן. בנג'מין בוריגו/AP

ליון - גנגאן 1:2

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, ליון שבה למסלול הניצחונות ועלתה למקום השלישי. מריאנו דיאס, חלוץ הרכש מריאל מדריד, המשיך להרשים עם בעיטה יפה ברגל ימין מ-20 מטרים אל הרשת בדקה ה-13. מרכוס תוראם, הבן של ליליאן, הלחיץ את המארחת עם שוויון בנגיחה בדקה ה-71 וחגג שער בכורה בליג 1, אבל נביל פקיר הבריק עם שער אישי נהדר בחלוף שתי דקות והכריע את המשחק. גנגאן נותרה עם שש נקודות.

סנט אטיין - אנז'ה 1:1

רמי קאבלה אמנם כבש שער תוך 53 שניות בהופעת הבכורה שלו במדי סנט אטיין, אך היתרון המהיר לא הספיק לקבוצה של אוסקר גרסיה כדי לקחת שלוש נקודות. המושאל ממארסיי נהנה מאסיסט של ונסן פאז'ו וכבש כאמור כבר בדקה הראשונה, אבל תומא מנגאני איזן בפנדל בדקה התשיעית אחרי נגיעת יד של רונאל פייר גבריאל. שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים בעקבות ההרחקות של פאז'ו המקומי (49) ואנזו קריבלי האורח (83). אנז'ה עם תיקו רביעי ועדיין ללא הפסד העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully