וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: קריסטל פאלאס עדיין ללא נקודות, ניוקאסל עם ניצחון נוסף

כריס ווד (3) העניק לברנלי 0:1 על פאלאס והותיר את פרנק דה בור עם 0 מ-12, המגפייז ניצחו 0:1 בחוץ את סוונסי מנגיחה של הקפטן ג'מאל לאסלס (76) וקלקלו את הבכורה של רנאטו סאנצ'ס

פרנק דה בור מאמן קריסטל פאלאס. רויטרס
מכתב הפיטורים בדרך? פרנק דה בור/רויטרס

המחזור הרביעי בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם הצרות של קריסטל פאלאס, שהפסידה 1:0 לברנלי ונותרה ללא נקודות בעונת 2017/18. ניוקאסל גברה בחוץ על סוונסי 0:1 וחגגה ניצחון שני ברציפות.

כריס ווד שחקן ברנלי חוגג. רויטרס
שווה לברנלי כבר ארבע נקודות מאז הגיע. כריס ווד/רויטרס

ברנלי - קריסטל פאלאס 0:1

האם פרנק דה בור שוב בדרך לפיטורים מוקדמים? המאמן ההולנדי שנכשל באינטר בעונה שעברה, סופר כבר ארבעה הפסדי ליגה עם קריסטל פאלאס ועדיין מחפש נקודת בכורה בפרמיירליג. הפעם, במשחק החוץ בטרף מור, הוא שילם מחיר יקר על טעות אומללה של צ'ונג יונג לי כבר בדקה השלישית. הדרום קוריאני ניסה להחזיר כדור לאחור, אבל למעשה בישל שער לכריס ווד, שאמר תודה, זיהה את היציאה של ויין הנסי ומ-25 מטרים בעט פנימה. שער שני בשני משחקים לסקורר הניו זילנדי. ברנלי אמנם איבדה בגלל פציעה את השוער טום היטון בדקה ה-36, אבל גם מחליפו ניק פופ עמד במבחנים של כריסטיאן בנטקה ויוהאן קבאיי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'מאל לאסלס שחקן ניוקאסל חוגג (מימין). רויטרס
הקפטן חוגג. ג'מאל לאסלס/רויטרס

סוונסי - ניוקאסל 1:0

ניצחון שני ברציפות למגפייז בליגה ושני שלהם בלבד ב-10 מפגשים אצל סוונסי. הקודם היה באפריל 2012, עם צמד של פאפיס סיסה ואלן פארדיו על הקווים. הפעם, על שער הניצחון היה חתום הקפטן ג'מאל לאסלס, שנגח בעוצמה לרשת אחרי כדור קרן בדקה ה-76 והקפיץ את רפא בניטס על הספסל. סוונסי עם הפסד שלישי העונה, למרות הופעת הבכורה של רנאטו סאנצ'ס והקאמבק של ווילפריד בוני, שהחליף את הפורטוגלי בדקה ה-69 ולא הצליח להשוות.

רנאטו סאנצ'ס שחקן סוונסי מול ג'ייקוב מרפי שחקן ניוקאסל. רויטרס
התחיל עם הפסד. רנאטו סאנצ'ס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully