וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל איחור של ארבע דקות: בוטלה השאלת גאל מרגוליס לבית"ר תל אביב

10.9.2017 / 11:46

ביה"ד של ההתאחדות דחה את עתירת מכבי תל אביב ובית"ר תל אביב/רמלה לאשר את שאילת החלוץ באופן חריג בשל "סיבות טכניות", למרות איחור ברישום: "תרבות ניהולית של 'יהיה בסדר' לא מקובלת"

שחקן מכבי נתניה, גאל מרגוליס. ניב אהרונסון
"ההתנהלות הזו לא מקובלת". גאל מרגוליס/ניב אהרונסון

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות דחתה היום (ראשון) את הפנייה של מכבי תל אביב ובית"ר תל אביב,רמלה וסירבה לאשר את המעבר של החלוץ גאל מרגוליס בהשאלה. שתי הקבוצות פנו יחד בשבוע שעבר בעתירה מיוחדת אל נשיאות ביה"ד העליון בטענה שהרישום של מרגוליס נעשה בים שלישי שעבר ארבע דקות בלבד לאחר סיום חלון ההעברות.

שתי הקבוצות הדגישו בפני נשיאות בית הדין כי "סיבות טכניות" הובילו לכך שהשחקן לא נרשם במשרדי הרשות לבקרת התקציבים עד השעה 19:00, אלא ארבע דקות לאחר מכן. הקבוצות ביקשו שחופש העיסוק יגבור על השיקול התקנוני ושיאושר באופן חריג למרגוליס לעבור ולשחק בקבוצה מהליגה הלאומית, אחרת הוא לא יוכל לשחק במסגרת פעילה לפחות עד חודש ינואר, כשיפתח חלון ההעברות הבא.

בהחלטתם, מתחו דויטש וסטרשנוב ביקורת על מכבי תל אביב ובית"ר תל אביב/רמלה, ורשמו בנימוק להחלטה: "המבקשים, כמו יתר הקבוצות, היו צריכים להיערך מבעוד מועד ולא להמתין לדקות האחרונות לצורך ביצוע הרישום. תרבות ניהולית של המתנה לרגע האחרון, תוך הנחה ש'יהיה בסדר' ושדי בכך שפועלים 'בערך', אינה מקובלת כלל ועיקר".

מרגוליס בן ה-23 נחשב בעבר לאחת התקוות הגדולות של מכבי תל אביב. הוא עלה לקבוצה הבוגרת של הצהובים בשנת 2012, אבל התקשה להתאקלם ולצבור דקות משחק. בעונת 2015/16 הושאל למכבי נתניה, ולקראת עונת 2016/17 הועבר פעם נוספת בהשאלה ממכבי תל אביב, הפעם לבית"ר תל אביב/רמלה. ב-19 הופעות בעונה החולפת, מרגוליס כבש ארבעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully