וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי צ'לסי שרו: "מוראטה שונא את היהודונים". המועדון והחלוץ גינו

הבלוז רשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות, במהלכו החלו אוהדי הקבוצה לעודד את חלוץ הרכש מריאל מדריד בשיר חדש עם עקיצה לעבר אוהדי טוטנהאם. "אני מבקש שתכבדו את כולם", צייץ החלוץ

אלברו מוראטה שחקן צ'לסי. רויטרס
מבקש לכבד את כולם. מוראטה/רויטרס

צ'לסי ניצחה היום (שבת) 1:2 בחוץ את לסטר במסגרת המחזור הרביעי בפרמיירליג. הבלוז, שפתחו את העונה עם הפסד ביתי, השיגו ניצחון שלישי ברציפות ושיפרו את מאזנם לתשע נקודות, רק אחת פחות משתי הקבוצות ממנצ'סטר. מי שמתחיל להיראות מצוין בקבוצה של אנטוניו קונטה וכבש את השער הראשון במשחק הוא חלוץ הרכש מריאל מדריד אלברו מוראטה, שהרשית בדקה ה-41. אנגולו קאנטה כבש את השני בדקה ה-50 ולא חגג מול האקסית.

עוד בנושא:
ניצחונות לצ'לסי, טוטנהאם וארסנל
מנצ'סטר סיטי הביסה 0:5 את ליברפול
מנצ'סטר יונייטד כבר לא מושלמת אחרי 2:2 בסטוק

עם זאת, מה שגנב את ההצגה מהניצחון המרשים של צ'לסי הייתה ההתנהגות של האוהדים שלה. אוהדי הבלוז שרו לאורך המשחק את שיר העידוד החדש שלהם למוראטה: "אלברו או, אלברו או. הוא הגיע מריאל מדריד, הוא שונא את היהודונים (Yids') המזדיינים". השנאה ליהודים נוגעת כמובן ליריבות מול טוטנהאם, שמזוהים מסורתית עם הקהילה היהודית בלונדון.

השיר הזה עורר הדים רבים כשצ'לסי הייתה הראשונה להוציא הודעה, בה נכתב: "המועדון והשחקנים מעריכים מאוד את התשוקה של האוהדים ואת התמיכה שלהם במשחק חוץ. אבל השפה בשיר הזה היא בלתי מתקבלת. דיברנו עם אלברו אחרי המשחק. הוא לא רוצה להיות מקושר לשיר הזה בשום צורה וגם הוא וגם המועדון מבקש מהאוהדים לחדול מהשיר הזה באופן מיידי". גם מוראטה עצמו צייץ בטוויטר: "מאז שהגעתי, נהניתי מהתמיכה שלכם בכל יום, אתם מדהימים, והייתי רוצה לבקש מכם בבקשה לכבד את כולם".

על המשחק עצמו ועל היכולת של מוראטה, אמר קונטה: "בשביל חלוץ תמיד חשוב לכבוש. בשבילי, חשוב מאוד לראות שאלברו משתפר ותמיד מעורב מאוד במשחק שלנו. אם הוא גם מצליח לכבוש, אז אני שמח מאוד. אני מרוצה מאוד בשבילו". על הניצחון השלישי ברציפות אמר קונטה: "אני חושב שלנצח בשלושה משחקים ברציפות זה חשוב לשחקנים כי אנחנו מצליחים מאוד. באנגליה זה לא פשוט לנצח, במיוחד כשאנחנו האלופים והתחלנו את העונה בצורה רעה. אבל יש לי שחקנים מצוינים ואני סומך עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully