וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך ללאומית מציג: המחאה הגדולה והמירוץ לעבר ארוחות השבת

חם כמו בגיהנום, הכדורגל לא משהו, ואוהדי מכבי הרצליה הבריחו מהאצטדיון את אריאל שיימן. בסיום, הפועל תל אביב חגגה עוד ניצחון והתפנתה לתעלומת אקסברד. וגם: הקאמבק המרגש של הירש

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. קובי אליהו
הפועל תל אביב חוגגת עוד ניצחון/קובי אליהו

אם לא הצלחתם להתאפק השבוע וכתבתם סטטוס על ערן זהבי, אם הלכתם לישון עם חלומות על בופון וקמתם עם סיוטים מאדלשטיין ואם אתם מבינים כעת את הביטוי "נולדנו לסבול" קצת יותר טוב - כנראה ששבוע הנבחרות טלטל אתכם וגם אתם לרגע קטן רציתם להאמין. אז יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן להחזיר את כולנו למציאות. המקום: המושבה, הזמן: ארבע אחר הצהריים. חם כמו בגיהנום, כדורגל לא משהו ואריאל שיימן אחד ויחיד שקם ונטש את המגרש, אחרי מחאת אוהדי מכבי הרצליה. כן יש כזה דבר. בקיצור, הפועל תל אביב בלאומית.

עוד בנושא

לאומית: הפועל תל אביב עדיין מושלמת אחרי 0:2 על מכבי הרצליה
לאומית: כ-100 מאוהדי ראשון לציון הפגינו נגד איל ברקוביץ' מול בית ראש העיר
ליגה א' יצאה לדרך: 0:0 לבית"ר נורדיה, רביעייה למוטי מלכה

אוהדי מכבי הרצליה. קובי אליהו
טוענים כי שיימן לא משקיע בקבוצה. מחאת אוהדי הרצליה/קובי אליהו

אם חשבתם שהאוהדים עושים חיים קשים לבעלי קבוצות רק בליגת העל, אז הגיעו אתמול דקות הפתיחה במושבה וכמה עשרות מאוהדי מכבי הרצליה החלו במחאה כנגד הבעלים אריאל שיימן. כן, זה אותו שיימן שנמצא בכדורגל ובמועדון מהשרון מאז שנות ה-90. וכן, זה אותו אחד שמינה ופיטר עשרות מאמנים. הוא נמצא בכל מקום בכדורגל, גם אם אתם לא יודעים על זה.

המחאה אגב, לא הגיעה סתם. אוהדי הרצליה טוענים כי שיימן לא משקיע בקבוצה ושאת הכספים שהוא מקבל מעיריית הרצליה, הוא שם במקומות אחרים. לפחות כך צעקו אמש ביציע הצהוב. שיימן לא נשאר חייב, וכמו שועל קרבות ותיק, עזב את המגרש. "חבל. אם היה נשאר אולי לא היינו סופגים את השערים", אמר המאמן אייל לחמן אחרי המשחק, "אין לי מושג האמת על מה מדובר ועל איזו מחאה. לא שמעתי כלום על הספסל".

ואם כבר מכבי הרצליה, לא ברור איך אותו לחמן - זה שעדיין מקלל שחקנים באימונים, מדבר על כדורגל כמו משורר, חי ונושם את המגרש, תקוע בקבוצה שלא ממש רוצה לעלות. "יש מטרה והיא קודם כל לייצב את הקבוצה", אמר.

שיימן בא אליך בתחילת העונה ושם לך כמטרה לעלות ליגה, או שבעצם לאף אחד לא אכפת?

"הוא לא אומר דברים כאלה, אבל הוא בהחלט השקיע הרבה בקבוצה הזאת לאחרונה, כדי שנהיה קבוצה טובה. מי שבא ועושה תקציבי ענק, באופן טבעי רוצה לעלות. אנחנו רוצים לעשות בחוכמה, בתקציבים שפויים, בכל זאת להיות בצמרת. אנחנו נהיה קבוצה חזקה מאוד, אני יכול להבטיח", אמר לחמן. רק חשוב להזכיר כי הרצליה לא כבשה עדיין העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל תל אביב ניר לקס. קובי אליהו
מיהר לקידוש. ניר לקס/קובי אליהו

נחזור להפועל. האמת, שהניצחון הזה מזכיר ימים יותר יפים באדום, כאשר הקבוצה דרסה בערך כל מי שהתייצב מולה בליגת העל. הסיפור הפיקנטי בקבוצה הגיע הפעם דווקא מהחלוץ עידו אקסברד. שבע דקות בערך אחרי שריקת הסיום, החלוץ כבר היה מחוץ לאצטדיון. בהפועל התקשו להבין מדוע הוא מיהר כל כך, וקישרו זאת ישירות להחמצות הגדולות שלו אמש בשילוב עם מצב רוח ירוד.

נראה היה שהאדומים מצאו את "הבעייתי שבחבורה", אלא שהסיפור בחדר ההלבשה היה שונה לגמרי. "עידו, הכל בסדר?", הוא נשאל בסיום המשחק. "כן בטח. האישה תהרוג אותי אם נאחר לארוחת שישי. חייב לעוף", אמר אקסברד וטס החוצה, כשעל הדרך כנראה שבר את שיא ההתארגנות המהירה אי פעם של שחקן במועדון. כמה דקות אחריו יצא כמעט בריצה ניר לקס, שהוכיח שוב אתמול שלהפועל יש על מי לבנות במרכז המגרש, וסירב להתראיין בטענה שהוא "חייב להספיק לקידוש". ככה זה ביום שישי בלאומית.

שחקן הפועל תל אביב שחר הירש חוגג. קובי אליהו
"יש בהפועל משהו מעבר לכדורגל". שחר הירש חוגג, אתמול/קובי אליהו

בשקט או לא, הקאמבק של שחר הירש אמש לקבוצה ולכר הדשא היה מושלם. החלוץ שלא התאמן סדיר כל הקיץ, נראה הרבה יותר חד משהאמינו בקבוצה. בהפועל סיפרו אתמול על חיבור מיוחד עם החלוץ: "היו לו לא מעט הצעות, אבל הוא העדיף לחכות להפועל". "זה נכון", אמר הירש אחרי המשחק, "עשיתי החלטה הפעם עם הלב ולא עם חשבון בבנק. אני לא יודע להסביר את זה ממש, אבל יש בהפועל משהו מעבר לכדורגל. זה מועדון חם, אנשים שגורמים לך להתאהב במקום ובגלל זה, כל שחקן שעבר שם מספר על כמה טוב היה לו בקבוצה. אני באופן אישי התחברתי לפה מאוד".

אז איך זה לחזור לליגה הלאומית, קשה?

"האמת שקשה להתרגל בחזרה. בעיקר ליום ולשעה".

שחקן הפועל תל אביב טל בנש חוגג. קובי אליהו
"ימי שבת פנויים". טל בנש חוגג את הראשון מול הרצליה/קובי אליהו

השני ברשימת המבקיעים היה טל בנש. לעומת הירש, הוא התחיל את הקיץ מוקדם באדום. אחרי שהתחיל את דרכו עם הפועל כפר סבא, אי שם בליגה ב', ועבר בכל הליגות עד שהגיע עם הירוקים לליגת העל, נדמה שבנש מצא גם הוא בית חדש. "בלי שום קשר למצב הקבוצה, אני מאוד שמח על החלטה שלי לבוא להפועל תל אביב", אמר המגן/בלם, "במיוחד אחרי העונה שעברה שהתחילה בשבילי הרבה פחות טובה מבחינה אישית וקבוצתית. אני מאוד מאושר וזה עושה לי טוב גם בפן האישי ואני מקווה שזה גם ישתלב עם המטרות של הקבוצה".

"יצא לי לחוות קצת בבית"ר מה זה מועדון גדול", המשיך בנש, "המטרה שלי הייתה היא לרדת ללאומית ולעשות צעד אחורה כדי להתברג בהפועל כמה שיותר טוב ולחזור איתה לליגת העל".

התרגלת כבר לכך שהפועל בלאומית?

"זה עדיין מוזר. אבל גם אם זה מוזר כל יום שישי מחזיר אותנו למציאות".

אז מה יותר כיף, לסיים את השבוע בשישי או לשחק בשבת?

"זה מעורב. יש לזה יתרונות, כי עכשיו אני מוצא את ימי שבת כאלה פנויים. אפשר להסתדר עם זה בקיצור".

מאמן הפועל תל אביב מוטי איוניר. קובי אליהו
נחוש להצליח עם שיטת שלושת הבלמים. מוטי איוניר/קובי אליהו

הרבה לספר על הצד המקצועי באדום אין. עם זאת, מוטי איוניר עדיין נחוש להצליח עם שיטת שלושת הבלמים שלו. "יש לנו עדיין בעיה בצד שמאל של ההגנה במערך שכזה. אנחנו מנסים למצוא לזה פתרונות", הודה. מה שבטוח, שאיוניר מסמן לשחקניו לשחק על התקפה, והוא רוצה לראות את האדומים מבקיעים יותר: "הראיתי להם השבוע וידאו של גרמניה, אחרי שכבר הבטיחה את מקומה במונדיאל, דורסת את נורבגיה 0:6. ככה גם אני רוצה לראות את הקבוצה שלי". בנוסף, סיפר המאמן כי אדי גוטליב, שאיים השבוע בתביעה נוספת שככל הנראה תוגש נגד הקבוצה, חזר לאימונים מלאים וגם הוא עשוי לחזור לסגל.

אלא שהדבר שהכי העסיק את האדומים השבוע הוא דווקא הספונסר החדש של המועדון, חברת ארקיע. בסקיצה שנשלחה לאדומים, חלק מהלוגו של ארקיע היה בצבע צהוב. מכאן ועד שהפך להיות ויראלי הזמן היה קצר מאוד, ואפילו נרשמה מחאה רשמית בפייסבוק. אז בהפועל כמובן הבהירו במהרה לארקיע כי צהוב לא יכול חלק מהלוגו שלהם בפרסום הקבוצה. "כסף לא כסף, יש פה דברים הרבה יותר קריטיים ומהותיים, ושום צהוב לא יכול על בגדי הפועל", אמר אחד הגורמים בקבוצה, והחלק של הלוגו שהיה צהוב, הפך ברגע לכתום.

בהפועל גם סיפרו השבוע כי ארקיע הקציבה למועדון כ-100 אלף שקלים לפעילויות למען הקהילה ואוהדי הקבוצה. כחלק מזה, יוגרלו כרטיסי טיסה למספר יעדים במשחקי הפועל בשבועות הבאים. בהפועל יש מי שחולם כבר על יום שמשפחת נקש, שנאמדת בהון גדול, תיקח את הפועל. "גם שחר התחיל בתור ספונסר במכבי חיפה", אמרו בקבוצה, "אולי העונה הזאת תעשה להם חשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully