וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כ-100 מאוהדי ראשון לציון הפגינו נגד איל ברקוביץ' מול בית ראש העיר

8.9.2017 / 18:22

מחאת האוהדים הכתומים עלתה מדרגה, כשבהפגנה שאושרה על ידי משטרת ישראל, קראו לשחקן העבר ואחיו, מאמן הקבוצה, לעזוב: "כואב לנו שהקבוצה ניתנה ללא מכרז בניגוד למנהל התקין"

הפגנת אוהדי הפועל ראשון לציון נגד איל ברקוביץ' מחוץ לבית ראש העיר. איל לידור, מערכת וואלה!
המחאה מחריפה/מערכת וואלה!, איל לידור

מחאת אוהדי הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית נגד בעלי הקבוצה איל ברקוביץ' עלתה היום (שישי) מדרגה. כמאה אוהדים הגיעו לביתו של ראש עיריית ראשון לציון דב צור בשכונת נחלת יהודה בעיר על מנת להפגין על הדרך בה העביר את הקבוצה לידיו של שחקן העבר והאדישות שהוא מפגין בכל הטיפול בקבוצה. בין הקריאות שנשמעו בהפגנה הייתה הקריאה: "אייל וניר תלכו הביתה, אנחנו לא רוצים אתכם". ההפגנה עצמה התנהלה באישור המשטרה, וראש העיר וזוגתו עזבו את המקום על מנת שלא להיתקל במפגינים.

"הגיעו 100 מפגינים תושבי העיר שהקבוצה חשובה להם, כואב לנו שהקבוצה ניתנה ללא מכרז וללא קול קורא בניגוד למינהל התקין", אמר מארגן ההפגנה איל לידור. בכוונת האוהדים להחריף את המחאה נגד צור וברקוביץ' בתקופה הקרובה. במהלך הקיץ האחרון נפגשו ראשי האוהדים עם השניים כדי לגשר בין הצדדים, אך ראש העיר דחה אותם והעדיף את צידו של "הקוסם". האוהדים הכתומים החלו במחאה מזה כשנה, מאז מינויו של אחיו של שחקן העבר, ניר, למאמן הקבוצה, שבמהלך העימותים שפך על חלקם מים.

ברקוביץ' קיבל את הקבוצה מעיריית ראשון לציון לעשר שנים בקיץ 2015. בשתי העונות המלאות שלו בראשון לציון שיחקה הקבוצה בפליייאוף התחתון של הליגה הלאומית ולא הייתה קרובה לעליית ליגה. חלק מהצהרותיו בתחילת הדרך נופצו כלא היו (למשל, שלא יביא שחקנים זרים לקבוצה, כשהעונה צירף את החלוץ אזוצ'וקו אוגו). אחרי שלושה מחזורים בליגה הלאומית מדורגת הקבוצה במקום הלפני אחרון עם נקודה אחת בלבד.

עוד בנושא:

לאומית: הפועל תל אביב עדיין מושלמת אחרי 0:2 על מכבי הרצליה

הפגנת אוהדי הפועל ראשון לציון נגד איל ברקוביץ' מחוץ לבית ראש העיר. איל לידור, מערכת וואלה!
הפגנת אוהדי הפועל ראשון לציון נגד איל ברקוביץ' מחוץ לבית ראש העיר/מערכת וואלה!, איל לידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully