וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: גרמניה הפתיעה את צרפת עם 81:84, יוון העיפה את ליטא

הגרמנים השיגו ניצחון גדול בזכות 22 נקודות של דניאל תייס ו-21 של דניס שרודר. יוון רשמה 64:77 לא צפוי על אחת המועמדות לזכייה. סלובניה הביסה 55:79 את אוקראינה, איטליה גברה 57:70 על פינלנד

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים. AP
ניצחון גדול לגרמניה/AP

שלב שמינית גמר היורובאסקט יצא לדרך היום (שבת) באיסטנבול עם עלייתה של סלובניה לרבע הגמר בזכות 55:79 קליל על אוקראינה. גרמניה הפתיעה עם 81:84 על צרפת. איטליה חגגה עם 57:70 מול פינלנד. יוון השיגה 64:77 גדול על ליטא.

משחקי רבע הגמר:

גרמניה - ספרד/טורקיה
סלובניה - לטביה/מונטנגרו
יוון - קרואטיה/רוסיה
איטליה - סרביה/הונגריה

seperator

סלובניה - אוקראינה 55:79

מלבד ספרד האימתנית, סלובניה הייתה המושלמת היחידה בשלב הבתים והיא שמרה על המאזן בקלות מול אוקראינה, זו שהביסה את ישראל בדרך לשמינית הגמר. כבר במהלך הרבע הראשון השיגו הסלובנים יתרון דו ספרתי (14:24) בזכות שלשה של אנתוני רנדולף המצוין, שהוביל את קלעי הנבחרת עם 21 נקודות ו-100 אחוזים מחוץ לקשת. הפער רק צמח בפתיחת המחצית השנייה, והרבע האחרון הפך לגארבג' טיים מוחלט. לוקה דונצ'יץ' בן ה-18 סייע לרנדולף עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, גם קלמן פרפליץ' תרם 14 משלו כדי להבטיח לסלובניה עלייה שישית לרבע הגמר בשבע האליפויות האחרונות. מקסים פוסטוזבונוב הוביל את אוקראינה עם 11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
יאקה בלאזיץ' שחקן נבחרת סלובניה מול אולכסנדר קולצ'נקו שחקן נבחרת אוקראינה. AP
הטיול נמשך. יאקה בלאזיץ' הסלובני מול אולכסנדר קולצ'נקו/AP

גרמניה - צרפת 81:84

למרות שהצרפתים איכזבו לאורך כל הטורניר, הם היו פייבוריטים להעפיל לרבע הגמר כמו שעשו בכל פעם מאז 1999. אלא שלגרמניה, אותה אחת שהצליחה להפסיד לישראל לפני כמה ימים, היו תכניות אחרות והיא רשמה סוג של הפתעה. צרפת פתחה בסערה והובילה 10:19 בתום הרבע הראשון, אלא שגרמניה סגרה את הפיגור לאט לאט, בעיקר בזכות יכולת אדירה של הרכש החדש של בוסטון, דניאל תייס, כולל דאנק עוצמתי על הפרצוף של בוריס דיאו. בסופו של דבר, המהפך הושלם בתחילת הרבע האחרון וצרפת נותרה ללא תשובות, למרות ניסיון קאמבק נואש, שנגמר עם החטאת שלשה של ננדו דה קולו על הבאזר. ניצחון ענק לגרמניה, אלופת 2013 ומדליסטית הארד מ-2015 בחוץ. תייס סיים עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים, דניס שרודר סיפק 21 ו-8 אסיסטים. מנגד, אוון פורנייה נלחם עם 27 נקודות, דיאו קלע 15.

seperator

פינלנד - איטליה 70:57

אחרי שהצליחה להגיע לרבע הגמר באליפות הקודמת, שם קרסה בהארכה מול ליטא והודחה, הנבחרת של אטורה מסינה הבטיחה לשחזר לפחות את ההישג מ-2015. איטליה, שסיימה את הבית המוקדם במקום השלישי עם מאזן 2:3, הצליחה לנצח בקלות את הפינים, שהרשימו מאוד בשלב הבתים אבל היו רחוקים מאוד מלעשות את זה היום. מרקו בלינלי מאטלנטה הגיע עם הידית חמה וקלע 22 נקודות עם 5 מ-8 לשלוש, לואיג'י דאטומה קלע 15, ניקולו מלי סיים עם 10 ו-5 ריבאונדים ודניאל האקט קלע 10 וקלט 6 כדורים חוזרים, כשהוא מוסיף לכך גם 3 חטיפות. את פינלנד הוביל פטרי קופונן עם 13, לאורי מרקאנן, שהיה נפלא בשלב הבתים, אכזב מאוד עם 4 נקודות בלבד.

מרקו בלינלי שחקן נבחרת איטליה. AP
בלינלי להט/AP

ליטא - יוון 77:64

היוונים סיימו את בית א' במקום הרביעי בלבד, עם שלושה הפסדים. הם עלו לנוקאאוט רק במחזור האחרון. למרות כל זה, ולמרות שליטא נראתה נהדר בארבעת משחקיה האחרונים בשלב הבתים, יוון עשתה בדיוק את מה שהיא יודעת לעשות בצורה מושלמת: הראתה כמויות של אופי, והגנה, והשיגה ניצחון נפלא. היוונים החלו לכתוש כבר בדקות הפתיחה וסיימו את הרבע הראשון ב-17:25, כאשר בהמשך היתרון כבר צומח לדו ספרתי. לקראת הסיום, ליטא עוד ניסתה לעשות קאמבק וצימקה לשש בלבד, אבל שם הכוח שלהם נגמר. קוסטאס סלוקאס כיכב ביוון עם 21 נקודות ו-5 ריבאונדים, בעוד יאניס בורוסיס הבריק עם 11 נקודות, 8 ריבאונדים ולא פחות מ-6 חטיפות. ניק קלאת'ס הוסיף 14 ו-6 אסיסטים. 20 למינדאוגאס קוזמינסקאס בליטא ההמומה, 13 ועוד 15 ריבאונדים ליונאס ולנצ'יונאס.

קוסטס סלוקאס שחקן נבחרת יוון. AP
יוון, כמו יוון, יודעת לנצח במאני טיים. סלוקאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully