וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ורטה חתם בבית"ר, אלי כהן: "אני הכי נפגעתי מפרשת הצ'צ'נים"

8.9.2017 / 10:13

המגן הימני שגדל במ.ס אשדוד ושיחק בשתי העונות האחרונות בהפועל תל אביב, חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה מהבירה. היועץ הסביר לאוהדים שמחו נגדו: "הרסו לנו קבוצה נדירה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאדום לצהוב שחור. עופר ורטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית"ר ירושלים ממשיכה להתחזק: המגן הימני עופר ורטה, שעל מועמדותו לבית"ר פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם בקבוצה לעונה, עם אופציה לעונה נוספת. ורטה מצטרף לשון גולדברג המגן השמאלי שהושאל מכבי תל אביב לפני ארבעה ימים ויעבה את חוליית ההגנה של הקבוצה שכוללת גם את טל כחילה, מרסל הייסטר, חן דילמוני, אנטואן קונטה ומיקי סירושטיין.

ורטה גדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ושיחק בקבוצה הבוגרת מ-2009 עד שירד עמה לליגה הלאומית ב-2015. ביולי 2015 ורטה הצטרף להפועל תל אביב ושיחק במדיה שתי עונות, כאשר בעונה החולפת הוא איבד את מקומו בהרכב. באוקטובר 2012 ורטה זומן לסגל נבחרת ישראל על ידי אלי גוטמן, אך לא שותף במשחק רשמי.

שחקני הקבוצה זכו למנוחה אתמול (חמישי) והיום כל חברי הסגל אמורים לחזור מהנבחרות השונות. עדיין לא ברור אם יבוצעו שינויים בהרכב במשחק נגד מכבי פתח תקוה ונראה שההחלטה הסופית תתקבל רק לאחר האימון המסכם ביום ראשון. בשלב זה עומדת להיות מלחמה גדולה על מקום ב-18 שיתלבשו למשחקים ובבית"ר לוקחים בחשבון כי יהיו לא מעט שחקנים מאוכזבים בכל שבוע. מספר אוהדים שהגיעו לאימון הקבוצה היום בבית וגן תלו שלט כנגד המאמן אלי כהן וזכר לפרשת הצ'צנים. על השלט נרשם: "תתנצל בטוב או שתלך ברע". בסיום האימון האוהדים הבודדים שהגיעו שוחחו עם השריף ולאחר מכן הורידו את השלט. בבית"ר מקווים כי כעת כל הפרשה מאחוריהם והאוהדים יניחו למאמן.

ביום שלישי הבא (19.09) תערוך הקבוצה את טקס הרמת הכוסית המסורתית שלה לקראת ראש השנה. האירוע ייערך במעמד ראש העיר ניר ברקת במתחם האימונים בית וגן.

עוד בנושא:

הפרסום הראשוני על מועמדותו של ורטה לבית"ר ירושלים

אלי כהן באימון בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
עונה לאוהדים. אלי כהן/נועם מושקוביץ

מינויו של אלי כהן ליועץ מקצועי המשיך להיות הסוגיה הבוערת בקבוצה גם היום (שישי). במהלך האימון הניפו מספר אוהדים שלט בגנותו של כהן, שהי מאמן הקבוצה בזמן פרשת הצ''צ'נים. לאחר מכן, התראיין אלי כהן לרדיו ירושלים והגיב לדברים: "ישבו 3-4 נציגים והפשרנו את הכל. הייתה להם דעה לא נכונה, הסברתי להם את כל מה שקרה, זה לא היה תלוי בי אלא הנחתה של גאידמק. הסברתי להם שאני נפגעתי יותר מכולם והרסו לנו קבוצה נדירה. הם שמעו את האמת ופתאום הרגישו אחרת".

לגבי תפקידו אמר: "אני באתי לשנים, אני רוצה לטפל בכל הבעיות המקצועיות. אני עובד מול אלי אוחנה, הוא ביקש לנקות מעצמו בשלב זה את הצד המקצועי כדי שיוכל לטפל בכל כך הרבה נושאים דחופים במועדון כמו מחלקת הנוער, מנויים, ספונסרים, נותני חסויות וטיפול במותג. יש חלוקת עבודה ביני לבין גיל לבנדה, זה לא יועץ מקצועי קלאסי אבל אנחנו עושים מה שנכון לבית"ר ולא מה שנכון לתקשורת".

על התחרות הגדולה שנוצרה בסגל אמר: "אני כבר עכשיו בשיחות עם השחקנים, אמרתי להם את מה שאני חושב על זה. יש דירוג עומסים, תהיה רוטציה בחלק מהמשחקים. העולם התקדם, יש נתונים ואפשר לדעת מי סובל מעומס ועייפות וצריך לשבת בצד. אי אפשר לזייף וצריך רוטציה כדי שלא יזייפו, שיהיה לחץ נכון, אגרסיביות שצריך ושהשחקנים לא יפסיקו לרוץ. אנחנו לא רוצים להיות עוד קבוצה, בית"ר צריכה להתמודד חזק בצמרת, לא להיות עוד קבוצה, בשביל זה צריך סגל רחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully