וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בצרפת: אמבפה הבטיח לפני הבכורה: "אעשה הכול כדי שניימאר יזכה בכדור הזהב"

החלוץ הצעיר צפוי לפתוח לצד ניימאר וקבאני במשחק החוץ של פריס סן ז'רמן מול מץ (21:45, ספורט 5). סגן נשיא מונאקו: "אמבפה אמור היה להישאר, לא רציתי שיעזוב. אני מאחל לו רק טוב"

רויטרס

קיליאן אמבפה יערוך מחר (שישי) את הופעת הבכורה שלו כשחקן פריס סן ז'רמן, כשהמוליכה המושלמת תתארח לקרב קצוות אצל האחרונה מץ, לה עדיין אין נקודות. לפני כן, ליל של מרסלו ביילסה תארח את בורדו, במשחק שיפתח את המחזור החמישי בליגה הצרפתית.

ניימאר (מימין) עם קיליאן אמבפה שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
לחיצת היד היקרה בהיסטוריה. ניימאר מקבל את פניו של קיליאן אמבפה/רויטרס

מץ - פריס סן ז'רמן (21:45, ספורט 5)

אחרי פסטיבל ניימאר, פ.ס.ז' עוברת כעת לחגיגת קיליאן אמבפה, שצפוי לפתוח יחד עם הברזילאי ועם אדינסון קבאני בשלישייה ההתקפית בסן סימפוריאן. אמבפה שיחק במדי מונאקו רק במחזור הפתיחה ב-4 באוגוסט, אך אונאי אמרי הבהיר: "הוא מוכן, הוא בכושר טוב והוא ממש רוצה לשחק". אמבפה עצמו הציב את כדור הזהב כמטרה, עבור החבר החדש ניימאר: "אני אעשה הכול כדי לעזור לניימאר לזכות בכדור הזהב. זה יגרום לי אושר רב אם אצליח לסייע לו במטרה".

בינתיים, מונאקו קיימה מסיבת עיתונאים ובה הציג סגן הנשיא ואדים ואסילייב את ארבעת המצטרפים החדשים, אך בעיקר דיבר על עסקת אמבפה. "זה נכון, בהתחלה הוא אמור היה להישאר במונאקו. לא רציתי שהוא יעזוב לפריס. אני מכבד אותו ואת משפחתו, אני קרוב מאוד לאביו. אני מאחל לו כל טוב, יש לו את כל מה שצריך כדי להיות אחד השחקנים הטובים בעולם. הוא גם מאשר שהאקדמיה שלנו היא אחת הטובות בעולם. דחינו הצעות ענק על תומא למאר ופאביניו, כולל ביום האחרון של החלון".

ליל - בורדו (20:00)

האורחת הבלתי מנוצחת סיימה את שני משחקי החוץ הקודמים שלה בתיקו (וניצחה פעמיים בבית) ומגיעה לליל אחרי שרכשה ממנה את ניקולא דה פרוויל. החלוץ צפוי לערוך בכורה נגד האקסית, שצברה נקודה אחת בלבד בשלושת המחזורים האחרונים ולא ניצחה בשמונת משחקי הליגה האחרונים שקיימה בספטמבר (מאז ה-0:1 על באסטיה ב-27 בספטמבר 2014).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully