וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהקיץ הבא: חלון ההעברות בפרמיירליג יינעל לפני פתיחת הליגה

קבוצות הליגה האנגלית הצביעו בעד החוק החדש ולא יוכלו לרכוש שחקנים חדשים אחרי השעה 17:00 ב-9 באוגוסט 2018, אך עדיין יוכלו למכור שחקנים עד מועד סגירת חלון ההעברות האירופי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוקסלייד צ'מברליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות הבלגאן שנוצר בסגירת חלון ההעברות בפעמים האחרונות בפרמיירליג, החליטו והודיעו היום (חמישי) מטעם הליגה האנגלית על שינוי. חלון ההעברות בקיץ 2018/19 יינעל ביום חמישי האחרון לפני פתיחת הליגה, כלומר כבר ב-9 באוגוסט 2018 בשעה 17:00 במקום ב-31 באוגוסט בחצות, כפי שהיה נהוג עד כה.

ההחלטה נתקבלה בתום הצבעה מטעם מועדוני הפרמיירליג וזאת לאחר שמנג'רים שונים התלוננו שהאפשרות של שחקנים לעבור קבוצה אחרי שהליגה כבר החלה, פוגעת בסגל ובהכנות שלהם. עם זאת, קבוצות עדיין יוכלו למכור שחקנים עד תום חלון ההעברות הרגיל באירופה, כלומר 31 באוגוסט. עדיין לא ברור כמה מועדונים הצביעו בעד וכמה נגד, אבל על פי דיווחים לפחות 14 מ-20 הקבוצות הצביעו בעד ההחלטה החדשה. שמות כמובן לא הוזכרו בהחלטה, אבל ברור שאחד הגורמים הוא המקרה של אלכס אוקסלייד צ'מברליין, למשל, שפתח בהרכב של ארסנל שהובסה 4:0 על ידי ליברפול ושלושה ימים לאחר מכן עבר למייטי רדס. מקרים נוספים שנותרו בלתי סגורים עד הדקות האחרונות הם של רוס בארקלי, פיליפה קוטיניו ואדריאן סילבה שהיה אמור לעבור מספורטינג ליסבון ללסטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully