וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם ובר טימור יוכתרו כספורטאי השנה של מרכז הפועל

7.9.2017 / 16:45

המתעמלת והכדורסלן יוכתרו בערב הפרסים השנתי שיתקיים בשבוע הבא, בו יוענקו פרסים על סך מיליון שקלים למצטיינים. הקלעית הצעירה טל אנגלר תוכתר כתגלית השנה של המרכז

לינוי אשרם מתעמלת ישראלית. GettyImages
ספורטאית השנה של מרכז הפועל. לינוי אשרם/GettyImages

המתעמלת לינוי אשרם והכדורסלן בר טימור יוכתרו כספורטאי השנה של מרכז הפועל בערב הפרסים השנתי בשבוע הבא בו יוענקו פרסים על סך מיליון שקלים למצטיינים.

ספורטאית השנה היא המתעמלת לינוי אשרם, שהיתה לישראלית הראשונה הזוכה במדליה בתחרות הקרב-רב של אליפות העולם. אשרם בת ה-18 מהפועל ראשון לציון זכתה במדליית הארד באיטליה בשבוע שעבר, והיא מצטרפת אל שתי מדליות ארד באליפות אירופה אותן השיגה בגמרים של שני מקצועות בודדים, חישוק ואלות, בהונגריה. שתי המאמנות של לינוי, לנה קופילנקו ואיילת זוסמן מהפועל ראשון לציון, יוכתרו כמאמנות השנה בטקס השנתי.

* ספורטאי השנה של מרכז הפועל הוא בר טימור, שחגג זכייה באליפות הכדורסל יחד עם הפועל ירושלים.

* פרס חדש בקטגוריה חדשה יוענק השנה: תגלית השנה. הראשונה לזכות בפרס זה היא הקלעית בת ה-18 מהפועל אפרא מעברות, טל אנגלר. חניכתו של גיא סטריק הדהימה השנה עם שני שיאים לאומיים לבוגרות, והכל בזירה הבינלאומית תוך כדי העפלה לגמרים משמעותיים. טל סיימה חמישית, הן בגמר אליפות העולם והן בגמר אליפות אירופה לנשים עד גיל 21 ברובה 3 מצבים אולימפי, ובמקום השישי של גמר אליפות אירופה ברובה אויר אולימפי.

* פרס מיוחד יוענק לשלמה לזמי, אלוף העולם לבאולינג עוורים, כחלק ממדיניות התמיכה של מנכל מרכז הפועל, יורם ארנשטיין, לעידוד ספורטאים בעלי מוגבלות. פרסים נוספים יוענקו לקבוצות מכל הענפים, שזכו באליפויות, גביעים והעפילו ליגות בארוע שיתקיים ביום שני בסינמה סיטי גלילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully