וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: מרשל ג'ונסון שוחרר, שביעות רצון מבלסינג אלקה

7.9.2017 / 16:14

ראובן עטר העדיף לוותר על הקשר הניגרי שנבחן בקבוצה בשבוע האחרון, וכך גם על תומאס יול נילסן שהסתפק באימון אחד. נמשך החיפוש אחר הזר השישי, חלוץ הרכש מרשים באימונים

תומאס יול-נילסן במדי פלקנברג. GettyImages
אימון אחד ודי. תומאס יול נילסן/GettyImages

ראובן עטר החליט היום (חמישי) לשחרר את הקשר הניגרי מרשל ג'ונסון, שנבחן במ.ס. אשדוד בשבוע האחרון. ג'ונסון, קשר ניגרי בן 27 ששיחק בהונבד וגוריצה, ולאחרונה בליגה השנייה באיחוד האמירויות, יכול היה לחתום גם אחרי סגירת חלון ההעברות מכיוון שהוא שחקן חופשי, אבל המאמן העדיף לוותר עליו.

עטר גם ויתר על הבלם הדני תומאס יול נילסן, שהגיע בקיץ למכבי נתניה ושוחרר אחרי כחודש, אחרי אימון אחד בלבד שערך השחקן שלשום בערב. כעת מתמקדים בקבוצה בניסיונות לצרף קשר אחורי או בלם זר. לאשדוד יש מקום לרישום זר נוסף והוא חייב להיות שחקן חופשי.

בשבת מול עירוני קרית שמונה יצטרך עטר להסתדר ללא הבלם המורחק ניר ברדע, שספג כרטיס אדום בתבוסה 4:1 לבית"ר ירושלים לפני פגרת הנבחרות. ייתכן כי אחד מבין שני הצעירים, אדר אוואט או בן אל אדרי, יוצב במרכז ההגנה לצד הבולגרי ויקטור גנב. באשדוד מרוצים מהיכולת של החלוץ הניגרי בלסינג אלקה באימונים והוא צפוי לפתוח לראשונה בהרכב מול היריבה הצפונית, אחרי ששותף כמחליף נגד בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully