וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריקן אירמה הכה גם בעולם הספורט: "התפללו למען פורטו ריקו שלי"

אירועי ספורט רבים בפלורידה הוזזו ובארה"ב מתכוננים לסופה האימתנית. קרלוס ארויו ואנג'ל רודריגס חרדים, וויליאם גאלאס: "מחשבותיי עם אנשי האיים. שאלוהים ישמור עליכם"

צילום: רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

הוריקן אירמה מוסיף להכות בעוצמה באיים הקריביים ועושה את דרכו לכיוון פלורידה, שם הוכרז מצב חירום מבעוד מועד. בארה"ב מתכוננים בחשש כבד לקראת אחת מהסופות המסוכנות בהיסטוריה, כל זאת בזמן שביוסטון עדיין מתמודדים עם נזקיו הטרגיים של הוריקן הארווי. וכמובן שגם עולם הספורט מושפע.

כל משחקי הפוטבול מכללות שהיו אמורים להתקיים בפלורידה בסוף השבוע, הוזזו. חלק מהם הוקדמו, כדי שהם ישוחקו לפני שההוריקן מגיע לחופי המדינה הדרומית. גם המשחק של קבוצת הכדורגל נשים אורלנדו פרייד (עם אחת מגדולות הכדורגלניות בכל הזמנים, מרתה) נגד סיאטל, הוקדם מיום שבת להיום.

קבוצת הכדורסל של מכללת מיאמי נאלצה לדחות ביקור התרשמות של שחקני בתי ספר, אותם קיוותה המכללה לגייס לקראת העונה הבאה. במיאמי נאבקים עם קנטקי וקנזס על שירותיו של כוכב התיכונים עימנואל קוויקלי, אבל הביקור שלו נדחה וההוריקנס מקווים שזה לא יעלה להם ביוקר.

בפוטבול, המשחק הראשון של העונה של מיאמי דולפינס, נגד טמפה ביי באקנירס, נדחה מיום ראשון הקרוב עד למחזור ה-11. אכזבה גדולה לאוהדים של הדולפינס, שחיכו חודשים ארוכים למשחק הראשון של העונה.

משחק הבייסבול בין מיאמי מארלינס לוושינגטון נשיונאלס התקיים הלילה (בין רביעי לחמישי) מול יציעים כמעט ריקים. למרלינס אגב, יש ממוצע של כ-20 אלף צופים במשחקי בית העונה.

בינתיים חלק מהאיים באיים הקריביים כבר פגשו בעוצמה של "אירמה". בפורטו ריקו, ברבודה ומקומות נוספים נרשמו אבידות בנפש וספורטאים שמוצאם באיים שלחו חיזוקים לתושבים.

קרלוס ארויו הפורוטו ריקני כתב באינסטגרם: "המחשבות שלי איתך, פורטו ריקו. מתפלל ומבקש מאלוהים שישמור על כולכם".

שחקן נבחרת פורטו ריקו ומכבי חיפה בכדורסל, אנג'ל רודריגס, צייץ בטוויטר: "אני מבקש שכולם יתפללו לא רק בשביל פורטו ריקה היפהפיה שלי, אלא בשביל כל הקריביים ומי שעלול להיות מושפע".

אקס מארסיי והנבחרת הצעירה של צרפת, רונאל זובאר שנולד בגוואדלופ כתב: "המחשבות שלי עם כל המשפחה שלי באנטילים. התפללו למעננו".

המדליסטית האולימפית והאצנית לשעבר, כריסטין ארון: "חושבת על המשפחה שלי בסן ברתלומי ועל כל התושבים באנטילים שכלואים במשך שעות בגלל ההוריקן".

כדורגלן העבר וויליאם גאלאס שמוצאו בגוודלופ: "מחשבותיי עם האי שלי והמשפחה שלי, עם האיים ואנשי האיים. שאלוהים ישמור עליכם ויסייע לכם להתאושש".

הג'ודוקא האגדי טדי רינר, יליד גוואדלופ: "שולח מחשבות גדולות ואומץ לכל חבריי בקריביים. אתם נמצאים במחשבותיי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully