וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בראד וונאמייקר סיכם לעונה אחת בשורות פנרבחצ'ה

ב"יורוהופס" מדווחים שהרכז הנהדר שכיכב בעונה החולפת במדי דרושאפקה של דיוויד בלאט (16.7 נקודות למשחק), יחתום עד סוף השבוע בשורות אלופת אירופה ויצטרף לסוללת הכוכבים של אובראדוביץ'

בובי דיקסון שחקן פנרבחצ'ה (שמאל) מול בראד וונאמייקר שחקן דרושאפקה. GettyImages
עונה הבאה ישחקו ביחד? וונאמייקר ודיקסון/GettyImages

בראד וונאמייקר היה אולי הרכז הכי מבוקש באירופה הקיץ והיום (רביעי) כוכבה של דרושאפקה של דיוויד בלאט סיכם לעונה אחת בשורות פנרבחצ'ה. כך על פי דיווח של ניקו וארלאס כתב אתר "יורוהופס". ונאמייקר, שנתן עונה פנטסטית אשתקד ורשם ממוצעים של 16.7 נקודות ו-4.4 אסיסטים ב-34 משחקים במדי דרושאפקה, צפוי לחתום רשמית על חוזהו בשורות אלופת אירופה עד סוף השבוע אחרי שכבר היה נראה שהוא יישאר עונה נוספת אצל בלאט וקבוצתו, שהעונה ישחקו ביורוקאפ.

פנרבחצ'ה איבדה הקיץ את שני כוכביה הגדולים - בוגדן בוגדאנוביץ' ואקפה אודו שעזבו ל-NBA, אבל התחזקה במספר שחקנים מובילים כמו סינאן גולר רכז נבחרת טורקיה, ניקולו מלי פורוורד נבחרת איטליה, מרקו גודוריץ' הגארד הסרבי המצוין הכוכב האדום וג'ייסון תומפסון שמגיע מה-NBA. דרושאפקה מנגד משנה לחלוטין את פניה אחרי שאיבדה את רוב שחקניה הבכירים בקיץ כולל גם וויל קלייברן שחתם בצסק"א מוסקבה. מי שהצטרף בין היתר לקבוצה של בלאט הקיץ הוא ג'יימס בל הגארד שכיכב בעונה החולפת בהפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully