וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: חואן מרטין דל פוטרו הדיח את פדרר, קיז השלימה רביעיית אמריקאיות

שמונה שנים אחרי הניצחון על פדרר בדרך לזכייה בטורניר, הארגנטינאי הפתיע עם 5:7, 6:3, 6:7, 4:6 ויפגוש בחצי הגמר את נדאל שפירק את אנדריי רובלב. מדיסון קיז ניצחה 3:6, 3:6 את קאיה קאנפי

רויטרס

שלב רבע גמר אליפות ארצות הברית ננעל הבוקר (חמישי) גם בטורניר הגברים וגם אצל הנשים. אחרי שלחצי הגמר הראשון אצל הגברים העפילו קווין אנדרסון הדרום אפריקאי ופאבלו קרניו בוסטה הספרדי, פנטזנו על חצי גמר קלאסי אבל חואן מרטין דל פוטרו הפתיע את רוג'ר פדרר ויפגוש בחצי הגמר את רפאל נדאל שהביס את אנדריי רובלב הרוסי. אצל הנשים קיבלנו רביעייה אמריקאיות בחצי הגמר לראשונה מאז 1981. בעקבות ההפסד של פלישקובה צפויה גרביניה מוגורוסה מספרד לעלות לראשות הדירוג העולמי.

רפאל נדאל. רויטרס
בקלי קלות. רפאל נדאל/רויטרס

רבע גמר הגברים

רפאל נדאל (1, ספרד) - אנדריי רובלב (רוסיה) 1:6, 2:6, 2:6.
רוג'ר פדרר (3, שוויץ) - חואן מרטין דל פוטרו (24, ארגנטינה) 7:5, 3:6, 7:6, 6:4

רבע גמר הנשים

קרולינה פלישקובה (1, צ'כיה) - קוקו ונדוויי (20, ארה"ב) 7:6, 6:3
מדיסון קיז (15, ארה"ב) - קאיה קאנפי (אסטוניה) 3:6, 3:6

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רוג'ר פדרר. רויטרס
לא נראה במיטבו. רוג'ר פדרר/רויטרס

גברים

רפאל נדאל (1, ספרד) - אנדריי רובלב (רוסיה) 1:6, 2:6, 2:6

השור ממאיורקה עבר לראשונה את שמינית גמר אליפות ארצות הברית זה ארבע שנים, כשבפעם האחרונה בה הוא הגיע עבר את הסיבוב הרביעי הוא גם זכה בטורניר. הערב הוא עשה צעד נוסף בדרך למפגש נוסף עם רוג'ר פדרר כבר בחצי הגמר, כאשר רמס את אנדריי רובלב הרוסי בן ה-19, שרשם הפתעה אחר הפתעה בטורניר כדי להגיע עד לרבע הגמר. הספרדי השיג שלוש שבירות במערכה הראשונה בדרך לניצחון בתוך 23 דקות. שתי שבירות במערכה השנייה הספיקו לניצחון קליל ובמערכה השלישית הטיול נמשך בדרך לניצחון שהושג אחרי קצת יותר משעה וחצי.

רוג'ר פדרר (3, שוויץ) - חואן מרטין דל פוטרו (24, ארגנטינה) 7:5, 3:6, 7:6, 6:4

שמונה שנים אחרי שחואן מרטין דל פוטרו הצליח להדהים את רוג'ר פדרר בגמר אליפות ארצות הברית בדרך לזכייה בתואר הגרנד סלאם היחיד עד כה בקריירה שלו, הארגנטינאי הנפלא עשה זאת שוב. דלפו, שהגיע אחרי שהצליח לחזור ממצב אבוד מול דומיניק תים בשמינית הגמר, הצליח להשיג שבירה קריטית במערכה הראשונה ל-5:6 בדרך לניצחון. במערכה השנייה פדרר היה זה שהשיג שבירה אחת והשווה את מאזן המערכות, אך דל פוטרו שרגיל למותחנים ארוכים ניצח 8:10 בשובר השוויון של המערכה השלישית ובמערכה הרביעית שבר ל-2:3 וניצח את המערכה והמשחק כולו כשפדרר נראה עייף ותשוש מאוד. דל פוטרו מעפיל בפעם הרביעית בלבד לחצי גמר טורניר גרנד סלאם, והפעם הראשונה מאז 2013 אז הוא הפסיד בגמר אליפות ארה"ב. פדרר, אלוף ווימבלדון ואוסטרליה, מפסיד לראשונה השנה בטורניר גרנד סלאם וחלומו לזכות בטורניר לראשונה מאז 2008 נגוז.

חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי. GettyImages
איזה הישג. חואן מרטין דל פוטרו/GettyImages

נשים

קרולינה פלישקובה (1, צ'כיה) - קוקו ונדוויי (20, ארה"ב) 7:6, 3:6.

קרולינה פלישקובה היא היחידה מהטופ-8 בנשים שהצליחה להעפיל לרבע הגמר, והגיעה כפייבוריטית למשחק, אבל ונדוויי המשיכה את המומנטום של הטניסאיות האמריקאיות בטורניר ודהרה לניצחון בשתי מערכות חלקות תוך שעה ו-37 דקות. ונדוויי ממשיכה בכך את העונה הנהדרת שלה לאחר שכבר העפילה השנה לחצי גמר אוסטרליה ורבע גמר ווימבלדון ומחזיקה במאזן 3:14 בגרנד סלאמים. המערכה הראשונה הייתה הצמודה במשחק ונגררה לשובר שוויון בו האמריקאית הייתה חדה יותר וניצחה 4:7. במערכה השנייה האמריקאית השיגה שתי שבירות עלתה ל-2:5 והשלימה בקלות יחסית את הניצחון מול המדורגת ראשונה.


מדיסון קיז (15, ארה"ב) - קאיה קאנפי (אסטוניה) 3:6, 3:6

קאיה קאנפי מהמקום ה-418 חלמה להרוס לקיז מקום בחצי הגמר ורביעיית אמריקאיות במעמד היוקרתי לראשונה מאז 1981, אך היא ממש לא הייתה בכיוון. קיז שלטה במשחק מפתיחתו, השיגה שבירה בכל מערכה וניצחה בקלות את המשחק הזה בדרך לחצי הגמר שבו היא תפגוש את קוקו וונדווי למשחק כל אמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully