וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת גילו אחרי ההדחה: כספים ותכשיטים נגנבו בימים האחרונים

6.9.2017 / 8:14

עם החזרה לבית המלון בתל אביב גילו חלק משחקני הנבחרת כי חדריהם נפרצו ונגנבו כסף מזומן וחפצים. אנשי המלון והמשטרה עברו על מצלמות האבטחה. אחד השחקנים: "באף אליפות דבר כזה לא קרה, מביש"

עומרי כספי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עוד מכה. שחקני נבחרת ישראל/ברני ארדוב

אם ההדחה מהיורובאסקט אמש (שלישי) לא הספיקה לאנשי נבחרת ישראל, החזרה לבית המלון הילטון בשעות הלילה הוסיפה להרגשה הנוראית. מספר שחקנים גילו כי במהלך ששהו ביד אליהו למשחק נגד גאורגיה נפרצו חדריהם ונגנבו כספים וחפצים בשווי אלפי שקלים.

"בושה, לא הצלחנו לישון כל הלילה מההרגשה הזאת", סיפר אחד משחקני הנבחרת הבוקר, "אמנם לא מדובר בסכומים גדולים, אבל אתה מצפה שדבר כזה לא יקרה". עד השעות הקטנות של הלילה ישבו אנשי האבטחה של המלון יחד עם נציגי המשטרה כדי לעבור על מצלמות האבטחה על מנת לאתר את הגנבים, והחומרים יועברו למשטרת ישראל להמשך חקירה. שחקן אחר סיפר כי: "באף אליפות ששיחקנו בה, מהגילאים הצעירים, דבר כזה לא קרה, אז אצלנו בבית שודדים אותנו? איפה נשמע דבר כזה. מביש".

משיחות עם שחקני הנבחרת מתגלה תמונת הגניבות: במהלך הימים האחרונים התלוננו מספר שחקנים כי כסף ותכשיטים נעלמו מהחדרים ומהארנקים, אך היה מדובר בתלונות בודדות. במהלך יום המנוחה לפני המשחק נגד גאורגיה גילו כל השחקנים כי הכרטיסים שחולקו להם מראש למשחק נעלמו, ובנבחרת החלו לחשוד. בתחילה בוטלו הכרטיסים על ידי משרד הכרטיסים לאן, והנושא דווח. אתמול לאחר ההפסד עדכן אחד השחקנים את חבריו ואנשי הנבחרת כי 200 יורו, סכום שניתן לו לטובת אש"ל במהלך האליפות, וסכום נוסף בשקלים נעלם לו מהחדר, ושחקנים אחרים מיהרו לבדוק את הנושא וגילו כי גם להם נעלם האש"ל בנוסף לדברים נוספים. לא ידוע בשלב זה האם הגניבה העיקרית הייתה בערב או בימים האחרונים. שחקנים סיפרו כי לאנשים רבים הייתה גישה לחדרים, מהחדרניות ועד לאנשים שחילקו להם שוקולדים ופירות במהלך הימים.

ההערכות הן שהגנבים ייתפסו, שכן המלון מרושת במצלמות והשחקנים בטוחים כי הכסף יושב אליהם בהקדם.

בין השחקנים שנפגעו בצורה הקשה ביותר היו אלישי כדיר, שמחדרו נלקחו אלף שקלים וכמה מאות יורו, יותם הלפרין שכרטיס האשראי שלו נגנב ובר טימור ששעון יוקרתי ששמר בחדר נגנב.

גם אנשי פיב"א, שלנים באותו מלון כמו הנבחרות, עודכנו בנושא, ודורשים פיתרון מהיר של הבעיה, שכן גם אחד משחקני נבחרת ליטא נשדד בסכום של אלפי יורו לטענתו.

השחקנים צפויים לתת עדות במהלך הבוקר כדי לספר על מה בדיוק נעלם מחדריהם, כשנציגי המשטרה כבר נמצאים ומחכים להם. שמונה חדרים בכל בית המלון נפרצו.

לא מדובר בתקרית היחידה הנוגע לכסף במהלך השבוע האחרון: אחרי המשחק של גרמניה נגד אוקראינה בפתיחת הטורניר התלונן כוכב נבחרת גרמניה דניס שרודר על כך ששכח תיק באוטובוס שהחזיר את הנבחרת הגרמנית לבית המלון. לטענתו בתיק היו 21 אלף יורו. לאחר שעה וחצי אותר התיק באוטובוס איתו נסע הנהג לביתו, וכשהוחזר התיק במונית מיוחדת בשעות הלילה טען השחקן כי חסרים לו 500 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully