וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין צפוי לסיים את תפקידו: "כל עוד ירצו אותי, אני אאמן"

עוזרו דן שמיר ומאמן העתודה עודד קטש המועמדים הבולטים להחליפו: "מי שרוצה לנהל קמפיינים, והדחות - בשמחה. חוץ ממשאית הכל עבר עליי". כספי: "יש פה חבר'ה שזה כנראה הקיץ האחרון שלהם בנבחרת"

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לא צפוי להמשיך. ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

אכזבה עצומה הערב (שלישי) בנבחרת ישראל בכדורסל. הכחולים-לבנים נכנעו לגאורגיה 104:91 אחרי הארכה, נקלעו למאזן 3:1 ולמעשה איבדו סיכוי לעלות שלב. המשחק מחר נגד אוקראינה יתקיים לפורטוקול בלבד, ואלפי אוהדים עזבו את יד אליהו מאוכזבים. ההדחה הזו תגרום לזעזוע כאשר ארז אדלשטיין צפוי לסיים את תפקידו ולא להמשיך למוקדמות אליפות העולם שיחלו בנובמבר. עוזרו דן שמיר ומאמן נבחרת העתודה עודד קטש המועמדים הבולטים להחליפו. ההחלטה צפויה להתקבל בשבועות הקרובים.

עוד בנושא:

ישראל הודחה מהיורובאסקט אחרי הפסד 104:91 בהארכה לגאורגיה

גל מקל נבחרת ישראל. ברני ארדוב
איזו אכזבה. גל מקל/ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל, ארז אדלשטיין אמר בסיום: "אליפות אירופה, עם חמישה משחקים בשבעה ימים, זה משהו קשה מאוד. אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל גאים שהקהל עמד בסיום המשחק ומחא כפיים למרות ההפסד. גאים בזה שטיפחנו ציפיות ולא סיפרנו סיפורים. גרמניה לא עלתה בקמפיין הקודם בברלין, ועכשיו באו עם אותו מאמן ועלו".

"הובלנו שלוש פעמים בתשע או עשר הפרש, ובכל פעם קרה משהו שהם חזרו בקלות. זה משחק שהיינו צריכים לנצח. בלי שום צל של ספק. בבית, עם הלחץ, הצגנו יכולת גבוהה. כולם ראו כאן משחק גדול, ואני גאה שהיינו חלק ממנו. מאוכזבים מאוד מההפסד.

"אני גאה להיות מאמן נבחרת ישראל. זו לא משרה שתעשה אותך עשיר. זה מעמד, כבוד והוקרה. אני לא עסוק בעתיד שלי. כל עוד ירצו אותי, אני אאמן את הנבחרת. מי שרוצה לנהל קמפיינים, והדחות, ואחריות - בשמחה. חוץ ממשאית הכל עבר עליי. זו לא השנה הכי קשה שהייתה לי בקריירה. זו הייתה אחלה שנה שבעולם. ברור שיש אכזבה, אבל כשאתה יודע שאתה צודק בדרך שלך, אתה גאה, יותר מאשר... בוא נשאיר את זה עם שלוש נקודות".

לגבי הדומיננטיות של פיני גרשון סביב ספסל הנבחרת אמר אדלשטיין: "לא הרגשתי, לא ראיתי, לא שמתי לב. הייתי עסוק בניהול המשחק. צריך לשאול אותו, לא אותי. זו צריכה להיות גאווה לכדורסל הישראלי להיעזר בו".

עומרי כספי שנראה סחוט, סיכם: "היו לנו מצבים לנצח, אבל הם קלעו קליעות יפות. זה מאכזב. הגענו למצבים שרצינו להגיע אליהם, היה משחק מאוד אגרסיבי וזה היה לפה או לפה. זה היה בארץ, רצינו לנצח, רצינו לעשות משהו מיוחד. יש פה חבר'ה שזה כנראה הקיץ האחרון שלהם בנבחרת, שעשו דברים יפים עבורה. זה לא פשוט, נצטרך להסתכל הלאה. אנחנו מודים לקהל על תמיכה בלתי רגילה".

גיא פניני ניסה להסביר מה קרה בהארכה: "האוול וליאור יצאו בחמש עבירות, היינו בלי גבוהים, הכוח של גאורגיה זה הגבוהים שלהם והם פשוט טחנו אותנו בסוף. הובלנו ב-10, אבל לא קל לשמור על יתרון ברמות האלו, מול יריבה כל כך מנוסה כולנו נלחמנו עד הסוף, עשינו את המקסימום וזה לא הצליח. רצינו לעלות, אחרי גרמניה האמנו. הייתה חוויה מאוד גדולה לארח יורובאסקט בארץ".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מייקל דיקסון, שחקן נבחרת גאורגיה. ברני ארדוב
יש לו סיבה לשמוח. מייקל דיקסון/ברני ארדוב

המאמן היווני של גאורגיה, אליאס זורוס: "עברנו שלושה ימים קשים מאוד, עם שני ההפסדים לגרמניה ולאוקראינה. היה לנו קשה להתרכז ולהתכונן, עם הרוטציה הקצרה שיש לנו. ידענו שהמשחק נגד ישראל קריטי".

"האווירה הייתה נהדרת, כל הכבוד לקהל. המאמן הישראלי עושה עבודה מצוינת. זה לא רק עניין של ניצחון או הפסד, אלא איך אתה מנצל את הכלים שיש לך. הכוח שלנו הוא בצבע, תמיד זה היה ככה. לכן ניסינו לשחק פנימה, אבל ידענו שאנחנו חייבים גם לקלוע מבחוץ כדי לרווח את ההגנה שלהם. הליין אפ הנמוך של ישראל עשה לנו בעיות, הם קלעו המון נקודות בהתקפות מעבר. התעקשנו על הטקטיקה שלנו, והיה לנו קצת יותר מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully