וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: רק 1:1 לארגנטינה מול ונצואלה, קולומביה סחטה תיקו מברזיל

האלביסלסטה בצרות צרורות אחרי איבוד נקודות גם מול נועלת הטבלה, עצמי של פלטשר (54) הציל אותם מהפסד. פלקאו עצר את רצף הניצחונות של הסלסאו וסייע לקולומביה לסחוט 1:1, אורוגוואי ניצחה

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה, מאוכזב. AP
איזו אכזבה. מסי/AP

מוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה נמשכו הלילה (שלישי) עם המחזור ה-16. ברזיל כבר הבטיחה את ההעפלה שלה מזמן, אבל מעבר לכך המאבק על שאר הכרטיסים פשוט לוהט. ארבע נבחרות מעפילות אוטומטית והנבחרת שתסיים במקום החמישי תפגוש את ניו זילנד בפלייאוף.

שני המחזורים האחרונים בבית הדרום אמריקאי:

5 באוקטובר:

קולומביה - פרגוואי
צ'ילה - אקוודור
ארגנטינה - פרו
ונצואלה - אורוגוואי
בוליביה - ברזיל

10 באוקטובר:

פרגוואי - ונצואלה
ברזיל - צ'ילה
פרו - קולומביה
אורוגוואי - בוליביה
אקוודור - ארגנטינה

בוליביה - צ'ילה 0:1

הפסד שני ברציפות לצ'ילה במוקדמות המונדיאל והראשון שלה לבוליביה מאז יולי 2000. אלופת דרום אמריקה הציגה יכולת חלשה ונכנעה לפנדל של חואן קרלוס ארסה בדקה ה-59. בוליביה הייתה יכולה להגדיל את התוצאה, אבל החמיצה. צ'ילה הסתבכה מאוד והיא תתקשה להעפיל למונדיאל בקיץ הבא מאחר שהמשחק האחרון שלה יהיה נגד ברזיל בחוץ.

קולומביה - ברזיל 1:1

הסלסאו כבר הבטיחו את ראשות הבית ואת המקום בגביע העולמי, אבל הלילה הם קיוו להגיע לציון דרך מרשים, עם 10 ניצחונות רצופים במוקדמות. במחצית הראשונה נראה שזה הולך בכיוון הנכון עבור החבורה של טיטה, שהעמידה את ההרכב החזק ביותר שלה כולל ניימאר. חלוץ פ.ס.ז' סידר לוויליאן שער יתרון נהדר בדקה ה-45, רגע לפני הירידה להפסקה. לצערו, נציג נוסף של ליג1, ועוד אחד שנמצא בכושר מסחרר מפתיחת העונה עם שבעה שערי ליגה, הוא רדאמל פלקאו. אל טיגרה השווה בדקה ה-56, ועד הסיום הניסיונות של ברזיל להכריע את המשחק לטובתה לא עלו יפה, אבל שתי הנבחרות יוצאות מרוצות: ברזיל משום שראשות הבית כבר הובטחה לה, וקולומביה משום שהיא מסיימת את המחזור במקום השלישי, עם שתי נקודות יתרון על פני ארגנטינה ופרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
רדאמל פלקאו, נבחרת קולומביה. AP
לוהט. פלקאו/AP

ארגנטינה - ונצואלה 1:1

האלביסלסטה עדיין בצרות צרורות, ומקומם בגביע העולמי רחוק מלהיות מובטח אחרי איבוד נקודות גם מול נועלת הטבלה. חורחה סמפאולי, שעדיין מחכה לניצחון בכורה בקמפיין, יקווה שהמשחקים הנוחים יחסית שנותרו לו ולשחקניו יאפשרו להם להיות בין הארבע שעולות אוטומטית. ארגנטינה שלטה והגיעה להרבה מצבים, אבל ליאונל מסי הרבה להחמיץ. בדקה ה-51 ג'ון מוריו העלה את ונצואלה ל-0:1 מפתיע, אבל היתרון החזיק שלוש דקות בלבד לאחר שער עצמי של רולף פלטשר.

פרגוואי - אורוגוואי 2:1

המנצחים הגדולים של ליל המשחקים הם התכולים, שמסיימים את המחזור במקום השני עם נקודה מעל קולומביה ושלוש מעל ארגנטינה ופרו. המחצית הראשונה הסתיימה בלא שערים ועם מעט מצבים לשני הצדדים, אך המשחק התעורר בחציו השני. פדריקו ואלוורדה העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-76, גוסטבו גומס הכפיל עם שער עצמי כעבור ארבע דקות, ואנחל רומרו הצליח רק לצמק בדקה ה-88. מצבה של פרגוואי, שמדורגת שביעית בלבד כרגע, בכי רע.

ניימאר, נבחרת ברזיל. AP
הרצף נעצר. ניימאר/AP

אקוודור - פרו 2:1

שלוש נקודות חשובות מאוד לפרואנים בקיטו, וכעת הם ניצבים במקום החמישי עם אותו מספר נקודות כמו ארגנטינה, איתה תיאבק עד הסוף על הכרטיס האוטומטי האחרון לגביע העולמי. אדיסון פלורס העלה את פרו ליתרון בדקה ה-73, פאולו הורטאדו קבע 0:2 בחלוף שלוש דקות, ובדקה ה-79 קבע אנטוניו ולנסיה את תוצאת המשחק עם שער מצמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully