וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: ספרד גברה על קרואטיה, צרפת שרדה מותחן מול פולין

אלופת אירופה עמלה קשה הפעם, אך נותרה מושלמת עם 73:79. הטריקולור סחטו 75:78 בזכות משחק מצוין של הרטל (23 ו-6 אסיסטים), ליטא פירקה את אוקראינה, לטביה ניצחה את רוסיה, טורקיה עלתה

שחקן נבחרת לטביה יאניס טימה. אתר רשמי FIBA, אתר רשמי
ניצחון שלישי רצוף. טימה/אתר רשמי, אתר רשמי FIBA

יורובאסקט 2017 נמשך היום (שלישי) עם לא פחות מ-12 משחקים, כשכל ארבעת הבתים שוחקו במלואם וקירבו אותנו אל עבר תמונה ברורה יותר של העולות לשמינית הגמר.

איסלנד - סלובניה 102:75

הנבחרת הסלובנית שמרה על מאזן מושלם גם לאחר ארבעה משחקים, זאת לאחר שהביסה כצפוי את היריבה החלשה שעדיין ללא ניצחון בטורניר. האיסלנדים דווקא הובילו בסיום הרבע הראשון 23:25, אבל אז ספגו 37 נקודות ברבע השני וקרסו לחלוטין. גוראן דראגיץ' סיים כקלע המוביל של הסלובנים עם 21 נקודות. לוקה דונצ'יץ' הוסיף 13 נקודות משלו.

פולין - צרפת 78:75

הטריקולור התאוששו מההפסד המפתיע לפינלנד במשחק הפתיחה עם ניצחונות משכנעים על יוון ואיסלנד, והיום הם השיגו ניצחון תשיעי ברציפות מול הפולנים, אם כי הם נאלצו לעבוד לא מעט בשביל זה. הפולנים הובילו בבטחה במחצית הראשונה, אבל הצרפתים חזרו לעניינים במחצית השנייה והצליחו להפוך את התוצאה בפתיחת הרבע הרביעי. הפולנים הצליחו עוד לחזור לפיגור של 68:69 בלבד 2:38 דק' לסיום המשחק, אבל ריצת 0:7 ושלשה של הרטל סגרה את המשחק הזה. תומא הרטל הוליך את הטריקולור עם 23 נקודות ו-6 אסיסטים. בוריס דיאו הוסיף 13 למנצחים.

יוון - פינלנד 89:77

המארחת ממשיכה להרשים בטורניר, עלתה למאזן 1:3 ויכולה כבר להתכונן לשמינית הגמר, בעוד יוון המאכזבת נמצאת בסכנת הדחה. פטרי קופונן הוביל את הפינים עם 24 נקודות ו-5 אסיסטים, כשלאורי מרקאנן סייע לו עם 17 ו-6 ריבאונדים. תנאסי אנטטקומפו הוביל את היוונים עם 17 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ז'ופרה לוברן נבחרת צרפת. רויטרס
ז'ופרה לוברן בפעולה/רויטרס

אוקראינה - ליטא 94:62

אחרי שפתחה את הטורניר עם הפסד לגאורגיה, הצליחה הפייבוריטית בבית ב' להשיג ניצחון שלישי ולעשות צעד משמעותי לעבר השגת המקום הראשון בבית בתום עוד משחק חלש. האוקראינים, מנגד, המשיכו בטורניר החלש שלהם והם נותרו עם ניצחון אחד לעומת שלושה הפסדים. יונאס ולנצ'יונאס הוביל את הליטאים עם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים, מינדאוגאס קוזמינסקאס קלע 17. ארטם פוסטובי היה בערך היחיד שתפקד אצל האוקראינים עם 29 נקודות (14 מ-20 מהשדה) וקלט 8 ריבאונדים כשהוא מוסיף 2 חטיפות.

צ'כיה - מונטנגרו 88:75

נבחרתו של המאמן הישראלי ננו גינזבורג רשמה הפסד שלישי ברציפות, הפעם למונטנגרו, שהתאוששה מההפסד לקרואטיה ונמצאת כעת במאזן 2:2. ניקולה ווצ'ביץ' להט עם 17 נקודות ו-14 ריבאונדים, ניקולה איבנוביץ' הוסיף 17 משלו ונבחרתו שייטה לניצחון לא קשה במיוחד.

קרואטיה - ספרד 79:73

הספרדים דרסו כל דבר שזז, ולאחר שמחצו את רומניה ב-41 הפרש ללא פאו גאסול ואלכס אברינס והבטיחו את שמינית הגמר, הם עבדו הפעם קשה מאוד עד שניצחו את קרואטיה בקרב המושלמות. בויאן בוגדאנוביץ' עוד קבע 72:71 בלבד לספרד כשנותרו 22 שניות לסיום, אבל סן אמטריו וריקי רוביו קלעו מהקו כשבתווך פאו גאסול חסם את בוגדאנוביץ', מה שהבטיח את הניצחון הספרדי. ריקי רוביו הוליך רשימה מאוזנת מאוד של קלעי ספרד עם 13 נקודות ו-4 אסיסטים, סן אמטריו וסרחיו רודריגס קלעו 12 כל אחד ופאו גאסול הוסיף 11 ו-10 ריבאונדים למנצחים. דאריו שאריץ' בלט מעל כולם אצל הקרואטים עם 18 נקודות, 13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים כשבויאן בוגדאנוביץ' מוסיף 15.

רומניה - הונגריה 80:71

הונגריה חגגה ניצחון ראשון ביורובאסקט מאז 1969, על צ'כיה במשחק הקודם והערב השיגה אחד נוסף כזה מול רומניה המארחת העלובה והעפילה לשמינית הגמר. אדם האנגה הפורוורד הנפלא שחתם בברצלונה הקיץ הצטיין אצל המנצחים עם 24 נקודות ו-6 ריבאונדים. דויד ויובודה להט עם 26 נקודות משלו.

רוסיה - לטביה 84:69

המאזן המושלם של רוסיה נקטע מול הנבחרת שמעולם לא ניצחה אותה ביורובאסקט - מעולם, עד היום. קריסטאפס פורזינגיס נקלע לבעית עבירות עם ארבע כבר במחצית הראשונה, רוסיה ניצלה זאת כדי לברוח ליתרון דו-ספרתי ו-34:44 עם הירידה לחדרי ההלבשה, בעיקר בזכות 15 נקודות של טימופיי מוזגוב. דווקא ללא הכוכב הגדול הצליח לטביה לבצע קאמבק במחצית השנייה, ברחה בעצמה ליתרון דו-ספרתי 2:30 דקות לסיום, סגרה עניין ונכנסה למאבק על ראש הבית. יאניס טימה היה מעל כולם עם 22 נקודות, פורזינגיס סיים בסופו של דבר עם 11, לפני שיצא בחמש עבירות. אלכסיי שבד הוביל את המפסידה עם 21 נקודות, כרגיל במשחק פרוע למדי (2 מ-11 ל-3), מוזגוב הוסיף 16.

בריטניה - סרביה 82:68

הסרבים התאוששו מההפסד לרוסיה עם ניצחון חשוב על לטביה, והשיגו כצפוי עוד ניצחון קליל מול הנבחרת החלשה בבית. בוגדן בוגדאנוביץ' כוכב סרבים נתן עוד הצגה עם 18 נקודות, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-5 חטיפות ב-26 דקות בלבד. סטפן יוביץ' הרכז המחליף של מילוש תיאודסיץ' הוסיף 11 נקודות ו-5 אסיסטים.

טורקיה - בלגיה 65:78

המארחת הגיעה בלחץ גדול אחרי שנקלעה למאזן של 2:1, אבל מול בלגיה, שניצחה אותה לאחרונה ביורובאסקט אי שם ב-1963, טורקיה הצליחה לעמוד במשימה והבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר. הטורקים ברחו כבר ברבע הראשון, כשפורקאן קורקמז הוביל אותם עם 14 נקודות ומליח מחמטולו וסמיח ארדן הוסיפו 12 כל אחד. סם ואן רוסום קלע 13 לבלגים שהודחו.

שחקן נבחרת ליטא יונאס ולנצ'יונאס. אתר פיב"א, אתר רשמי
ולנצ'יונאס/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully