וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה חגגה רבע גמר: "כל רגע בחיי נראה עכשיו מיוחד"

אחרי חמישה חודשי היעדרות ופציעה שסיכנה לה את הקריירה, פטרה קביטובה הפתיעה את מוגורוסה בארה"ב ומודה שהיא שינתה גישה לחיים: "אחרי מה שקרה לי, הכל נראה אחרת, הכל נראה חדש"

הטניסאית הצ'כית פטרה קביטובה. רויטרס
קאמבק נפלא. פטרה קביטובה/רויטרס

אחרי חמישה חודשי היעדרות בגלל פציעה, פטרה קביטובה סוף סוף נהנית מהחיים, עם גישה קלילה ומחויכת, והבוקר (שני) היא ניצלה אותה היטב כדי להעפיל לרבע גמר אליפות ארה"ב אחרי שגברה על מי שהייתה הפייבוריטית לזכייה בטורניר, גרביניה מוגורוסה הספרדייה.

כזכור, בחודש דצמבר קביטובה נפצעה בידה אחרי שהתעמתה עם פורץ לדירתה, בפציעה שסיכנה את המשך הקריירה שלה, אבל התאוששה וחזרה למגרשים מוקדם מהצפוי. הצ'כית, המדורגת 13 בטורניר, הגיעה למשחק מול מוגורוסה בלי לאבד מערכה בפלשינג מדו, אבל ידעה שמול מוגורוסה יהיה סיפור אחר לחלוטין. היא פיגרה 4:1 במערכה הראשנה, אבל משם השתלטה על המשחק, זכתה ב-12 מ-17 המשחקונים הבאים, וניצחה 6:7 (3), 3:6 במה שהיה ניצחונה הראשון אי פעם באצטדיון ארתור אש.

עוד בנושא:

אליפות ארה"ב: מוגורוסה ושראפובה הודחו, ונוס עלתה לרבע הגמר
שני באליפות ארה"ב: נדאל ופדרר ימשיכו להתקרב למפגש ביניהם?

טניסאית ספרדייה גרבינייה מוגורוסה, טניסאית צ'כית פטרה קביטובה. רויטרס
קביטובה עם מוגורוסה/רויטרס

"אני צריכה לשנות את כל הפרספקטיבה שלי", אמרה אחרי הניצחון קביטובה, "אולי בגלל זה בכלל לא היו לי ציפיות להצליח כאן, אולי בגלל זה אני משחקת כאן בצורה הרבה יותר רגועה מאי פעם. אני תמיד שמה על עצמי לחץ בווימבלדון למשל כי יש לי שם תארים, אבל בארה"ב אני מנסה למצוא את הקצב שלי. ביום החופש שלחי, למשל, אני לא מתאמנת, אלא הולכת להירגע בסנטרל פארק, זה די מרגיע".

היריבה הבאה של קביטובה תהיה ונוס וויליאמס, המדורגת 9, שהשנה הגיעה לגמר גרנד סלאם ראשון מאס 2009, בווימבלדון ובאוסטרליה. "אני חושבת שהיא משחקת מדהים השנה בגרנד סלאמים, היא באמת משחקת נהדר בזירה הגדולה. היא אלופה אמיתית, זה כל מה שאני יודעת, יהיה משחק מצוין, תמיד יש לנו קרבות קשים. אנסה לעשות בדיוק את מה שעשיתי היום".

קביטובה סיפרה אחרי הניצחון ש"עבדתי קשה מאוד כדי לחזור לכאן, יש לזה משמעות אדירה עבורי לשחק פה. הייתה תקופה קשה מאוד, חמשת החודשים בחוץ היו קשים, זה היה מסע קשה ולא ידעתי איך הוא יסתיים. אחרי מה שקרה לי, הכל נראה אחרת, הכל נראה חדש, ואני ממש מעריכה כל חוויה שאני עוברת בחיי. כל רגע בחיים שלי עכשיו נראה מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully