וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין הזיל דמעה: "אני מתרגש, רוצים להיות בסוף השבוע בטורקיה"

3.9.2017 / 23:46

מאמן נבחרת ישראל שחרר המון לחץ אחרי הניצחון הדרמטי על גרמניה: "ננוח ביום החופשי ונתכונן לגאורגיה". ריצ'רד האוול: "אני אוהב את ישראל". שרודר: "לא נאשים את השופט, אנחנו מעל זה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל חגגה הערב (ראשון) ניצחון בכורה ביורובאסקט – 80:82 על נבחרת גרמניה. החבורה של אדלשטיין כבר הייתה בפיגור של 16 נקודות ברבע האחרון אבל קאמבק אדיר העניק לה את הניצחון החשוב והדרמטי בשניות הסיום.


מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין הזיל דמעה בסיום ואמר: "אני תמיד מתרגש וזה המצב גם עכשיו. אנחנו רוצים להיות בסוף השבוע הקרוב בטורקיה אבל יש לנו לא מעט בעיות. ננוח ונתכונן כמו שצריך. אני צריכים תמיכה של הקהל לקראת גאורגיה".

על המשחק מול גרמניה אמר אדלשטיין: "שוב נכנסנו לפיגור ברבע השלישי. לפעמים רצון יתר נראה כמו אפטיות על המגרש. אבל ייצבנו את ההגנה וידענו לעשות את המהלכים הנכונים. במשחקים כאלו חוזרים צעד אחר צעד, אין דרך אחרת. אני שמח שזה עבד לנו". המאמן התייחס ליכולת של ריצ'ארד הוואל ואמר: "יש איתו אפס בעיות. אימון זה אימון. הוא מזנק על כדורים ב-20 הפרש. עומרי כספי אמר לי 'אני לא מכיר אותו כי אני לא פה, אבל איזו מחויבות יש לו".

האוול עצמו, שסיים עם 23 נקודות, 9 ריבאונדים, 7 חטיפות ו-3 אסיסטים, אמר בסיום: "פשוט באנו ושיחקנו חזק. בשני המשחקים הקודמים הפסדנו את המשחקים במחצית השנייה, אבל הפעם היינו אגרסיביים, לא הורדנו את הראש. גם במשחקי הכנה הצלחנו לחזור מפיגור. ידענו שאנחנו צריכים להמשיך להילחם וללכת על כל הקופה. אני לא חושב שהנבחרת תלויה בי, כספי, כל השחקנים והספסל, כולם משמעותיים. אני אוהב את ישראל, את ירושלים ואני אוהב כדורסל. אני שמח בטירוף".

רכז הנבחרת בר טימור: "מדהים, האמת שלא האמנתי שזה יהיה כל כך כיף. הייתה אווירה מטורפת. אני מאושר, זה כל כך כיף עם הקאמבק הזה. פשוט כיף. קודם כל פתחנו את המשחק כל כך טוב, היינו ביתרון 10 ולא ידענו לנצל את זה. יש לנו בעיה ברבע השלישי בכל פעם וגם הפעם זה קרה. חזרנו מ-16, הפכנו את המשחק וניצחנו, זה מדהים. האוול מדהים. יש לו אופי מיוחד, גם בירושלים וגם פה אני רואה את זה. הוא בא בקיץ, למתאזרחים משלמים הרבה כסף והוא לא מקבל. הוא נותן את הנשמה וכל שחקן שמשחק בקדטים צריך להסתכל עליו. דניס שרודר שחקן מעולה, היה מדהים להתמודד מולו, גם הצלחתי פה ושם לעצור אותו, היה נחמד. אני מקווה שנהפוך את ההתחלה הלא טובה שלנו, נמשיך הלאה וננצח".

עוד בנושא
יורובאסקט: נבחרת ישראל ניצחה 80:82 את נבחרת גרמניה
יורובאסקט: ליטא גברה על איטליה 73:78, אוקראינה ניצחה את גאורגיה

ריצ'רד האוול שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"לא חושב שהנבחרת תלויה בי". האוול/ברני ארדוב

גיא פניני שקלע שלשה חשובה בשניות הסיום סיכם: "יש טירוף בזמן משחק. בטח שיש המון לחץ וכל פעולה מאוד חשובה. אני לא יודע אם השלשה שלי הייתה הכי חשובה בקריירה. אבל מישהו אמר לי היום שמ-2014 לא נתתי שלשת קלאץ' ואמרתי לו 'היום אני אתן לך'. בואו לא נלך יותר מדי רחוק היום. עשינו ניצחון חשוב היום ויש משחק חשוב נגד גאורגיה, נראה לי על עלייה. היום התמודדנו מול שרודר ואנחנו צריכים ללמוד מהדברים האלו. אנחנו צריכים שיהיה פה טירוף בהיכל. מה שהיה פה ברבע אחרון צריך להיות פה כל הזמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניס שרודר שחקן נבחרת גרמניה. ברני ארדוב
לא רוצה לדבר על השופטים. שרודר/ברני ארדוב

קפטן גרמניה רובין בנצינג אמר בסיום: "עשינו טעויות טיפשיות. ממש זרקנו את המשחק הזה. יום המנוחה מחר בא לנו בתזמון נכון. נסתכל על עצמנו ונבחן מה עשינו לא נכון. יש לנו עדיין עוד שני משחקים קשים מאוד מול איטליה וליטא".

מאמן גרמניה כריס פלמינג הוסיף: "יש הרבה סיבות להפסד הזה. שיחקנו רע מבחינה התקפית בסיום והורדנו את הראש. אני מקווה שנלמד מזה למשחקים הבאים. מחר נצפה במשחק הזה בווידאו ואז נתחיל להתכונן לאיטליה".

דניאל תייס: "ברבע האחרון לא שמרנו כמו ששמרנו בשלושת הרבעים שקדמו לכך וגם התקפית לא נראינו טוב". כוכב גרמניה דניס שרודר אמר: "נטשנו את השיטה שלנו ושילמנו על זה. למרות זאת הגענו להרבה זריקות פנויות והחטאנו. אנחנו לא צריכים להאשים את השופט, אלא להיות מעל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully