וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: החלוץ גודנס אג'אי חתם רשמית לעונה

3.9.2017 / 20:09

שחקן ההתקפה בן ה-22 צורף רשמית למועדון של יובל נעים: "הגעתי לעיר יפה עם אנשים אדיבים ואני מקווה להחזיר בגדול ולעמוד בציפיות". המנכ"ל דרור אלמלם: "הגיע השחקן לו ציפינו"

הפועל אשקלון גודנס אג'אי. אתר רשמי הפועל אשקלון, אתר רשמי
המצטרף הטרי גודנס אג'אי/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל אשקלון

הפועל אשקלון החתימה הערב (ראשון) את החלוץ הניגרי גודנס אג'אי לעונה אחת. אג'אי בן ה-22 הגיע מניגריה למחלקת הנוער של רייקה הקרואטית ב-2012, ושנה לאחר מכן עלה לקבוצת הבוגרים. אחרי 21 הופעות ושני שערים בשנתיים, הוא בילה עונה אחת בקבוצת המילואים של המועדון, בה כבש שלושה שערים ב-14 משחקים. התחנה הבאה שלו הייתה הליגה הבוסנית, שם סיפק את תרומתו הגדולה בקריירה - חמישה שערים ב-15 הופעות במדי שירוקי. בעונה שעברה שב לרייקה, ולבש את מדיה שבע פעמים בליגה בדרך לזכייה בדאבל קרואטי.

אג'אי אמר במעמד החתימה: "הגעתי לעיר יפה, עם אנשים אדיבים ואני מקווה להחזיר בגדול ולעמוד במטרות הקבוצה בכלל ובציפיות ממני בפרט. מאחל בהצלחה לכולם וממתין כבר למשחק הראשון שלי במדים הכחולים של הקבוצה".

עוד בנושא
הפועל אשקלון: החלוץ הניגרי גודנס אג'אי סיכם ויגיע בהשאלה
אלי אוחנה: "אלי כהן אהוב בבית"ר ירושלים, הוא יעזור לנו להיות חזקים יותר"
מכבי פתח תקוה הבהירה לבאר שבע: סעיף השחרור של מלמד לא תקף

מנכ"ל הקבוצה דרור אלמלם התייחס להחתמה ואמר: "הגיע אלינו השחקן לו ציפינו, המשחק בעמדה החסרה לקבוצה. אני תקווה כי אג'אי יצליח להפגין כבר במשחקיו הראשונים את יכולותיו, ואנו נהנה משחקן מוכשר, אתלט ומעל הכל בעל אישיות נהדרת. הקהל האשקלוני יתאהב בו מיד. מאחל לו ולנו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully